Svečanom dodjelom nagrada za najbolja umjetnička ostvarenja te koncertom Rade Šerbedžije i Zapadnog kolodvora, u utorak, 21. lipnja zatvoreni su 46. Dani satire Fadila Hadžića
Ocjenjivački sud radio je u sastavu: Ksenija Pajić (glumica), Katarina Pejović (dramaturginja) i Bojana Radović (novinarka i kazališna kritičarka 'Večernjeg lista').
Velika nagrada Večernjeg lista za najbolju predstavu u cjelini pripala je predstavi 'Kus petlić' Aleksandra Popovića u režiji Milana Neškovića i izvedbi Narodnog pozorišta Narodnog kazališta Népszínház Subotica. Kako je istaknuto u obrazloženju žirija, 'redatelj i ansambl predstave latili su se iznimno složenog žanra i specifičnog jezika ovog dramskog teksta s mnogo mašte, nježnosti i empatije, te stvorili čudesnu prostor-vremensku dimenziju čiji suptilni otklon od realističnog sve čini daleko stvarnijim od stvarnosti same.'
Predstava je odnijela i nagradu za najbolju žensku ulogu koja je pripala glumici Minji Peković za ulogu Milje Bušatlije, 'lika koji će se pamtiti po stasu, a posebice po glasu; po očaravajućem spoju naivnosti i mudrosti, krhkosti i žilavosti, pronicljivosti i duhovitosti'.
Nagrada za najbolju režiju pripala je Saši Anočiću i ansamblu predstave 'Kukci..zaustavljena priča' Karela i Josefa Čapeka u izvedbi Hrvatskog narodnog kazališta Split. 'Noseći prepoznatljivi i neponovljivi pečat redateljskog rukopisa čije su značajke neukrotiva imaginacija, oštar humor, uvijek uperen u srce tame aktualne stvarnosti, te majstorsko ovladavanje dramskim, koreografskim i glazbenim scenskim izričajem, ova je predstava mnogo više od toga. Dovršena od strane ansambla, ona je ujedno testamentarno djelo velikog redateljskog opusa, odavanje počasti njegovoj jedinstvenosti, te poruka ljubavi i neizmjerne zahvalnosti', stoji u obrazloženju žirija.
Nagradu za najbolju sporednu mušku ulogu osvojio je Pere Eranović za uloge u istoj predstavi jer 'nije lako biti kukac, o vojskovođi mrava da i ne govorimo; no nakon svega igrati je s vrstom ludizma koju postižu tek rijetki glumci, a koju smo ovdje vidjeli na djelu, znači biti veći od glume, znači biti čovjek svjestan nenadoknadivog gubitka.'
Nagrada Fadil Hadžić za najbolji tekst pripala je Espiju Tomičiću za predstavu 'Ti si prvi hrabar' u režiji Ivana Penovića i izvedbi KunstTeatra i Umjetničke ogranizacije Punctum iz Zagreba, u kojoj 'autor gradi priču o odrastanju trojice kvartovskih prijatelja s dokumentarnom sirovošću i naizgled kaotično, uz postdramska iskakanja iz radnje, no unutar precizno ucrtanih dramaturških koordinata okrutnog društvenog zemljovida, iz kojih izranjaju ranjene duše, prestrašena srca i izbrisani horizonti'.
Ansamblu predstave 'Ti si prvi hrabar' dodijeljena je i nagrada za specijalno postignuće jer 'kada se razgrnu slojevi psovki i gradske svakodnevice, ostaje priča o nimalo lakom odrastanju u jednom zagrebačkom kvartu, ostaju tri jasno napisana karaktera i tri mlada, nevjerojatno talentirana i moćna glumca koji su tim likovima udahnuli život'.
Nagradu Mladen Crnobrnja Gumbek za najbolju glavnu mušku ulogu odnio je Domagoj Ivanković za uloge u predstavi Jure Karasa 'Realisti' u režiji Matka Raguža i izvedbi Teatra Exit iz Zagreba, koja se 'izdvaja svojom virtuoznošću na svim planovima: od briljantnog osjećaja za ritam, ton i preciznost - što su temelji istinskog humora - do nezaboravnih tjelesnih sposobnosti kao oruđa komičnog.
Za istu predstavu nagrađena je i Nika Ivančić kojoj je pripala nagrada Sabrija Biser mladoj glumici /glumcu do 28 godina. 'Ono čime posebno očarava način je na koji dozira komiku u svakoj dionici ove predstave, od znatiželjne susjede do rabijatne policajke u odredu za recikliranje otpada, spretno prelazeći granicu karikature, a sve u namjeri ne samo da zabavi publiku, već i da je natjera da se ozbiljno zamisli nad ponuđenim temama', napisao je žiri.
Nagrada za najbolju sporednu žensku ulogu dodijeljena je Merimi Lepić Redžepović za ulogu Julke u predstavi Branislava Nušića 'Protekcija' u režiji Kokana Mladenovića i izvedbi Narodnog pozorišta Sarajevo, kojom se 'spretno i precizno poigrava svim zadatostima Nušićevog lika, te ga nadograđuje apsurdima našeg suvremenog života, ali i svim predrasudama koje na temu ljudi koji se samo slikaju i 'mlate pare' postoje u glavama publike'.