Peugeotova linija 2 zlatnim je slovima upisana u knjigu francuskog proizvođača. Osim što su ovi automobili bili izuzetno dobro prihvaćeni među potrošačima, također ih je odlikovala inovativnost u izradi
Model 201, predstavljen davne 1930, primjerice, bio je prvi automobil s nezavisnim prednjim ovjesom, te ujedno prvi Peugeotov model s numeričkom oznakom u kojoj prvi i zadnji broj dijeli 'nula'.
Osam godina kasnije Peugeot je lansirao 202, međutim komercijalizaciju ovog modela narušio je početak Drugog svjetskog rata. Peugeotu je trebalo dugo da se oporavi od ratnih razaranja, a oporavak u mnogočemu duguju modelu 203 koji se u razdoblju od 1948. do 1960. prodao u čak 700.000 primjeraka.
Automobil su odlikovale brojne inovacije, između ostalog arhitektura hemisferičnih komora za izgaranje s ventilima pod nagibom i središnje smještenom svjećicom u cilju veće učinkovitosti i niže potrošnje goriva.
Peugeot 204 predstavljen 1965. bio je prvi mali automobil s prednjim pogonom i potpuno neovisnim ovjesom te ujedno prvi automobil kojeg su Francuzi uspjeli prodati u više od milijun primjeraka.
Vjerojatno najpoznatiji Peugeotov model je 205, koji se okitio brojnim titulama, između ostalih onom za 'automobil desteljeća' u izboru utjecajnog britanskog automobilskog magazina Car. 205-icom su Francuzi osvojili dva naslova svjetskih prvaka u reliju. 205 je također srušio sve rekorde prodaje s više od pet milijuna proizvedenih primjeraka.
Na nasljednika smo malo pričekali, jer su u Peugeotu vjerovali kako će 106 i 306 dostojno zamijeniti neprežaljenu 205-icu, no čekanje se itekako isplatilo. 206-ica se pokazala pravim zgoditkom. Prvi automobil s električnim sklopivim krovom u izvedbi CC nadmašio je sva očekivanja te je u nešto manje od dvanaest godina proizvodnje prodan u čak 6,8 milijuna primjeraka. Rekord za Peugeot.
Francuzi su zaigrali pomalo na sigurno s nasljednikom - 207-icom koja je u razdoblju od 2006. do 2012. opravdala očekivanja i pripremila teren za regeneraciju i novi 208, o kojem više možete pročitati klikom na link ovdje