U Prešernovom gledališču u slovenskom Kranju jučer je premijerno odigrana premijera komada 'Tri sestre' Antona Pavloviča Čehova u režiji Olivera Frljića. Najzaposleniji redatelj u regiji, ujedno najnagrađivaniji u proteklih nekoliko godina, tako je po treći put u kratkom razdoblju radio u Sloveniji, nakon predstava 'Proklet bio izdajica' u ljubljanskom Slovenskom mladinskom gledališču i 'Leksikona Yu mitologije' nastalom u koprodukciji s također ljubljanskim festivalom EX Ponto
Redatelj je u najavi predstave napomenuo da je kranjska produkcija njegov prvi susret s djelom Čehova u profesionalnoj karijeri, pa ovu predstavu smatra izuzetno važnom, možda čak i prijelomnom u svojoj karijeri.
S obzirom da je dosadašnje uspjehe temeljio kako na autorskim projektima poput 'Turbofolka' u Rijeci, 'Kukavičluka' u Subotici i sličnih, jednako je poznat i po smjelim obradama klasika, od Euripidovih 'Bakhi', preko Moliereovog 'Škrca', do Wedekindovog 'Buđenja proljeća'.
Ipak, Čehov je možda nešto drugo i možda je njime Frljić htio nešto drugo, s obzirom da je u medijskim istupima prije premijere naglašavao da se u radu na 'Tri sestre' bavio različitim interpretacijama fenomena vremena, ali ipak nije mogao pobjeći i od činjenice da upravo dramu o nemogućnosti odlaska iz provincije postavlja baš u Prešernovom gledališču u Kranju.
Naslovne uloge sestara u predstavi igraju Vesna Jevnikar, Darja Reichman i Vesna Pernarčič, dok su u ostalima Aljoša Ternovšek, Vesna Slapar, Peter Musevski, Borut Veselko i drugi.
Oliver Frljić potpisuje režiju i scenografiju, kostime Sandra Dekanić, a glazbu Irena Popović. Nakon Kranja, redatelj će se u Beogradu ponovno vratiti autorskim projektima predstavom kojoj je tema Zoran Đinđić, a nakon toga u zagrebačkom Satiričkom kazalištu Kerempuh počinje rad na Nušićevoj 'Gospođi ministarki', koja bi trebala imati premijeru početkom sljedeće sezone.