Umjetnik Brian Sherwin je sastavio popis pravila za umjetnike koji žele privući internetsku publiku te reklamirati i unovčiti svoje radove
Suprotno l'art pour l'art poimanju umjetnosti, Brian Sherwin umjetnicima predlaže da ne čekaju 'magični' trenutak kada će netko otkriti njihov talent, već da se za promidžbu i efikasnu prodaju svojih djela pobrinu sami. Smatra da je danas idealno vrijeme za umjetnike te da, služeći se internetom, vrlo lako mogu izaći iz anonimnosti i unovčiti svoje umjetnine. Zlatno je pravilo i na ovom području dobra reklama.
Zato Sherwin umjetnicima predlaže da prije svega izrade vlastitu internetsku stranicu sa svim informacijama vezanim uz svoj rad, koja će sadržavati preglednu galeriju slika. Osim preglednosti, umjetnicima u potrazi za mušterijama savjetuje da 'mudro' navedu svoje kontakt-informacije koje će uključivati e-mail adresu, telefonske brojeve i linkove vezane za informacije o njihovu radu. Sherwin nadalje smatra bitnim i 'promptno odgovaranje na upite zainteresiranih' te aktivno vođenje bloga na temu svog bavljenja umjetnošću. Naposljetku, savjetuje učlanjivanje na interaktivne internetske mreže poput Facebooka, zbog povezivanja s ljudima sličnih interesa. U rastućem broju sličnih stranica bitno je i ne birati najjeftinije varijante, te za svoju online prisutnost posegnuti i malo dublje u džep.
Nakon svega, na umjetnicima je odaberu hoće li se prikloniti Sherwinovu marketinškom pristupu ili pak pričekati da njihova umjetnost bude otkrivena na neki drugi način.