Rendez-vous festival donosi u tuškanački kino ciklus velikog francuskog, evropskog i svjetskog redatelja Claudea Chabrola, a otvara ga debitantski film Lijepi Serge iz 1958. godine koji mnogi smatraju ishodišnim ostvarenjem cjelokupnoga francuskog novog vala. Priča je to u kojoj neki pronalaze i određene autobiografske elemente jer je film snimljen u Chabrolovu rodnom Sardentu, najavili su iz Kina Tuškanac
U cijenjenim Naivnim djevojkama iz 1960. redatelj gledateljima, kroz niz intrigantnih događaja, predočava snove četiri mlade zaposlene Parižanke. U Košutama, koje će biti prikazane u okviru programa Filmskoga kluba, u maloj dvorani u prizemlju kina Tuškanac, Chabrol je započeo suradnju s tada budućom drugom suprugom Stéphane Audran, koja će u njegovim filmovima utjeloviti inteligentne i senzibilne žene sputane na različite načine konvencijama, stegama i licemjerjem buržujskog društva kojem pripadaju, a koje se sve zovu Hélène.
U sjajnoj Nevjernoj ženi Stéphane Audran tumači Hélène, preljubnicu čiji će muž (Michel Bouquet) u nastupu ljubomore ubiti njezina ljubavnika (Maurice Ronet), te im tim očajničkim činom oboma uništiti živote. Remek-djelo Mesar ostvarenje je koje je magazin Le Figaro svojedobno proglasio najuspjelijim francuskim filmom poslije Drugog svjetskog rata. Slijedi vrlo zabavan naslov Inspektor Lavardin, a krimić Betty iz 1992. adaptacija je istoimena Simenonova romana, sjetna i tjeskobna psihološka drama.
Film Pakao ljubomore pak maestralno je režirana, iznimno sugestivna, uznemirujuća i beskompromisna studija psihopatoloških perverzija kojom se Chabrol potvrdio kao uvijek sjajan analitičar devijacija ljudske psihe. To će se ponoviti i u godinu kasnije snimljenoj žanrovski srodnoj Ceremoniji. Fantastična Isabelle Huppert za glavnu ulogu je ovjenčana nagradom César, a zajedno sa Sandrine Bonnaire nagrađena i u Veneciji.
Ciklus završava triler-dramom Cvijet zla iz 2003., pedeseti film u karijeri tada sedamdesetdvogodišnjeg Chabrola, u kojoj se, na sebi svojstven gorko-slatki cerebralan način i sa suptilnim psihološkim profiliranjem likova, redatelj pozabavio odnosima među članovima jedne buržujske obitelji koje definiraju uznemirujuće tajne.