Peugeot se može pohvaliti brojnim dostignućima, međutim, francuski proizvođač najbolje je rezultate nanizao na trkaćim stazama
Još je davne 1912. Peugeot dao značajan obol motorsportu revolucionarnim bolidom koji je pogonio Ernest Henryjev redni četverocilindraš s dva bregasta vratila i četiri ventila po cilindru. Zahvaljujući ovoj arhitekturi snaga motora više nije zavisila samo o zapremini.
No, ako po strani stavimo Peugeotove rane početke, pa i uspjehe koje je 404 nizao 60-ih godina prošlog stoljeća, pravo lansiranje među zvijezde za Peugeot je krenulo predstavljanjem modela 205 Turbo 16 u zloglasnoj grupi B.
Iste godine kada je predstavljen, 1984, 205 T16 osvojio je svoju prvu utrku, a u iduće dvije godine i oba naslova, konstruktorski i vozački. 205-icom i 405 icom Peugeot je osvojio još četiri relija Dakar zaredom, od 1987. do 1990, nakon čega su se Francuzi nakratko primirili.
Devet godina kasnije Peugeot se vratio u WRC te iste godine odnio konstruktorski i vozački naslov. Francuzi su osvojili još tri konstruktorska naslova 206-icom WRC do 2002, a Marcusu Gronholmu u tom je periodu samo 2001. vozački naslov preoteo Richard Burns.
Peugeot se može pohvaliti i odličnim rezultatima u utrkama izdržljivosti. U svjetskom prvenstvu 905 je osvojio čak osam od četrnaest utrka u sezoni 2001. i 2002, a u potonjoj, završnoj godini za ovu disciplinu, Peugeot je odnio vozački i konstruktorski naslov. 905-icom je Peugeot osvojio i 24 sata Le Mansa 1992. i 1993.
Godine 2007. Francuzi su se u utrkama izdržljivosti okušali s dizelskim bolidom 908 HDi FAP koji je dvostruku pobjedu protiv dominantnog Audija odnio 2009. na Le Mansu.