Serijom nenajavljivanih plesnih izvedbi na zagrebačkim ulicama i trgovima, u autobusima i tramvajima završen je projekt TransAC, zadnji u nizu europskih projekata koje uz potporu programa Kultura Europske unije i Ministarstva kulture Republike Hrvatske provodi Mala performerska scena
Izvedbama u javnom prostoru zagrebačkih ulica, trgova, autobusa i tramvaja završio je hrvatski dio europskoga projekta TransAC (Transnational Co-production In Action). Nakon višetjednog umjetničkog
laboratorija pod vodstvom belgijske koreografkinje Zsuzse Rozsavolgyi (Scuba Club Collective), hrvatski su plesači 19. prosinca ponudili svoju suvremenoplesnu interpretaciju onog u što se pretvorio urbani stil
života u velikim gradovima.
Potaknuti idejom gradskoga prometa koji uvelike utječe na organizaciju života, plesači su sudjelovali u laboratoriju pod nazivom 'Public Transport / Private Stillness' (Javni prijevoz / Privatna nepokretnost).
Vođeni razmišljanjima u kojima putovanje javnim prijevozom i dalje želi ostati privatna stvar, pri kojoj se brani naoko privatan prostor, privatne misli i emocije, autori su postavili pitanje granice privatnog
prostora u javnom prostoru.
Ritam urbanog života nalaže da većina građana na radno mjesto odlazi u isto vrijeme. Taj trenutak zove se 'rush-hour' – sat jurnjave. U vladavini žurbe i napetosti zagrebačke špice, plesači su dekonstruirali
porive da se na određeno mjesto mora stići 'na vrijeme' ili barem prije drugih, pridružujući se građanima u čekanju vozila javnog prijevoza, pronalaženjem osobnog prostora u autobusima ili tramvajima, ili čak prenošenjem samih građana preko zebre. Pritom su suputnicima dijeljeni i leci koji, imitirajući dizajn lihvarskih letaka što svoje žrtve upravo najčešće nalaze zataknuti o prozore javnog prijevoza, u ovom slučaju nude 'nepovratne kredite', uz pitanje – možemo li u atmosferi napetosti na koju nas neprestano podsjećaju zahtjevi poslodavaca, davatelja kredita, kontrolora tramvajskih karata i sličnih proizvođača pritiska, pronaći prostora za jedan najobičniji, ljudski – dar?
U plesnom projektu 'Public Transport / Private Stillness' sudjelovali su Sven Bahat, Marta Banić, Martina Granić, Sara Ipša, Maja Jakuš-Mejarec, Snježana Kovačić, Katarina Rilović, Irena Tomašić, Andreja Jandrić i Vesna Rohaček. Asistent produkcije bio je Nino Bokan, a producent Ivan Kralj
Na europskom nivou TransAC je kao dvogodišnji projekt potpore umjetnosti na nekonvencionalnim lokacijama izvršila mreža ponajvećih europskih uličnih festivala Meridians, dok je hrvatski partner projekta bila Mala performerska scena, uz financijsku potporu Ministarstva kulture, te logističku podršku ekscene i Pučkog otvorenog učilišta Zagreb. Cijeli projekt TransAC ostvaren je kroz program Kultura 2007-2013. Europske unije.