Filmovi Stanleyja Kubricka doživjeli su novu montažu zahvaljujući video esejistu kogonadi, koji se već ranije pozabavio radovima redatelja Wesa Andersona, Quentina Tarantina, Darrena Aronofskog te serijom 'Breaking Bad'
Video esejist pod pseudonimom kogonada, stekao je veliku popularnost izdvajanjem specifičnih redateljskih potpisa ili bolje rečeno, njihovih snimateljsko autorskih tikova i opsesija. Kogonda prezentira nova djela u formi montaža koje objedinjuju slavne scene.
U njegovim dosadašnjim kompilacijama našli su se inserti iz filmova Wesa Andersona (snimke iz ptičje perspektive, u koje su uključene i snimke iz trailera njegovog zadnjeg filma 'Moonrise Kingdom'), zbirka scena iz filmova Quentina Tarantina (izdvojena je redateljeva omiljena žablja perspektiva), scene serije 'Breaking Bad' (iz perspektive različitih objekata: iz tave, zahodske daske, ručnika, kade, frižidera, bazena…) i zbirka zvukova iz filmova Darrena Aronofskog.
Andersen i Tarantino, često su optuživani za pretjeranu infantilnost u svojim filmovima, ali ne može im se osporiti vrhunska stiliziranost. Kogonada je svojim video esejima uspio pokazati njihove različite poglede na svijet. Andersenove učestale perspektive pokazuju njegovu fascinaciju redom i disciplinom, a Tarantinove obično prizivaju zlokobnost, budući da tipično zastrašujući likovi promatraju s visine nekoga u životnoj opasnosti.
Njegov zadnji rad naglašava najbolje scene iz remek djela Stanleyja Kubricka, izdvajajući kompozicije u kojima prostorne površine pritječu u jednu nestajuću točku, kao u snimkama dugačkih hodnika ili tračnica koje se gube u daljini. Simetrija koju je Kubrick postizao takvim kadrovima bila je zapanjujuća, a kogonada je dodatno naglasio sablasnost i začudnost njegovih scena dramatičnom kompozicijom Lux Aeterna, autora Clinta Mansella, lajtmotivom filma 'Rekvijem za snove'.