Već stoljeće i pol Peugeotov lav simbol je predanosti i kvalitete izrade. Premda Peugeot kao brend postoji od 1810., simbol kralja životinja koristi se tek od 1847. godine
Justin Blazer tada je dizajnirao prvi logo lava koji je simbolizirao tri kvalitete Peugeotovih oštrica - čvrstoću zuba, fleksibilnost oštrice i brzinu zareza.
Peugeot je u to vrijeme proizvodio sječiva za pile i druge industrijske strojeve, kao i mlince za kavu i sol, te strojeve za šivanje i okvire za krinoline.
Na prvo vozilo koje će ponijeti oznaku lava čekalo se do 1889. kada Peugeot u suradnji s Leon Serpolletom lansira svoj prvi tricikl.
Prvi automobili nisu nosili lava, već samo oznaku Automobiles Peugeot na rešetci hladnjaka. Tek je 1910., prilikom spajanja ogranaka za izradu bicikala, motocikala i automobila tvrtka počela koristiti prepoznatljivi logotip.
Do 30-ih godina prošlog stoljeća Peugeotovi su lavovi bili većinom umjetnički radovi, a tek je 1933. realističnija figura kralja životinja počela ukrašavati francuske automobile.
Peugeot se propetim lavom koristio do 1958. kada je zbog sigurnosnih razloga francuski proizvođač odlučio koristiti plošni logo.
Peugeot je 1968. prešao na uglati dizajn s istaknutom glavom lava. 1976., Peugeot je preuzeo Citroen i Chrysler te se vratio logu propetog lava kojeg je možda najbolje komercijalizirao 205.
Godine 1998., lav se pojavio na plavoj podlozi. Prikazan je u cijelosti te je potpuno metalan. Naglašene pandže simboliziraju snagu, a plave oči - dalekosežnu viziju marke.
Finalna izvedba Peugeotovog loga predstavljena je 2002. Plavoj podlozi dodana je crna boja kako bi se istaknula lavova sjena. Automobil i lav su napokon jedno.