Urednici, izdavači i nakladnici nisu doživjeli samo pljusku recesije, već i napretka tehnologije, a tko nije uhvatio korak, teško da će opstati na tržištu. No unatoč recesiji jedna tema nikad ne izlazi iz mode – erotika. Seks, čini se, prodaje i knjige
Najveći američki tjedni magazin koji se bavi knjigama, izdavaštvom i književnim agentima, i to na međunarodnom nivou, Publishers Weekly, objavio je izvještaj o seksi strani tog posla. Naime, recesija može biti u punom jeku, ali erotske knjige i one koje se jednostavno bave temom seksa žive su i zdrave i njihova je prodaja ista kao i prije.
Dok su erotske priče, koje se i inače dobro prodaju, zadržale konstantu i povjerenje kupaca, pristup čitatelja se promijenio s razvojem tehnologije. Bez obzira koriste li se najnovijim elektroničkim čitačima ili knjige skidaju s interneta na svoja računala, u svakom slučaju i dalje uživaju u erotskim pričama.
Nebitno je kojim se medijem koriste kad se čitatelj zavali sa svojom dozom erotike i sve se češće odlučuje za neku 'na brzaka'. Ako Twitter mijenja način na koji komuniciramo, onda slična skraćena forma utječe i na erotski sadržaj, upozorava Publishers Weekly.
Iako su oduvijek, kad je erotski sadržaj u pitanju, popularne bile kratke priče, u posljednje vrijeme zamaha uzimaju one koje ne prelaze nekoliko stotina do nekoliko tisuća znakova.
Osim dužine priča primijećen je i novi trend na tržištu erotske književnosti – utjecaj manije zvane 'Sumrak' je sve prisutniji i sve jači. Izdavači s lakoćom zabadaju svoje zube u nove generacije čitatelja žedne fantazija o vampirima i vukodlacima, a osim toga i popularna fikcija je sve više isprepletena erotskim sadržajem, kao i ne-fikcija.
Erotika se dobro snašla u budućnosti i vrlo uspješno koketira sa znanstvenom fantastikom, u povijesnim temama i steampunku prisutna je već duže vrijeme, a kako pišu u magazinu: 'Suvremena erotika je privlačna kao i uvijek, a dopada se sve većem broju ljudi različite dobi, ukusa, pa čak i razina želje za avanturom.'