BRENDIRANJE U 24 SLIKE

Varaždin dobio svoj animirani film

08.12.2008 u 15:16

Bionic
Reading

'Čarobna škrinja' naziv je petominutnog animiranog filma rađenog za grad Varaždin u svrhu promocije i brendiranja grada

Film je napravila zagrebačka agencije Luminus, čiji su radovi za neke od najgledanijih događanja na svijetu, među kojima dodjela nagrade Oscar, finale američkog NBA i drugi nagrađivani prestižnim međunarodnim nagradama.

U suradnji sa varaždinskom tvrtkom Gold, kreativni tim Luminusa koji čine Kristijan Petrović, Renato Grgić i Tonči Klarić odlučio se za formu animiranog filma kao svojevrsnog iskoraka u predstavljanju i brendiranju jednog grada.

'Uz činjenicu da je jedan od najljepših i najstarijih srednjoeuropskih gradova, grad baroka i Špancirfesta, Varaždin je prepoznat i kao grad po mjeri svojih građana. Animirani film nije tek puko pokretanje sličica, već proces oživljavanja priče pa nam se upravo ta forma nametnula kao idealna za predstavljanje grada.' - smatra Renato Grgić, kreativni direktor i jedan od autora filma.

'Varaždin je zaista nalik na čarobnu škrinju - ugodan, šarmantan, a istovremeno dinamičan grad koji živi punim plućima.

Promišljajući o najboljem pristupu, došli smo do zaključka kako ćemo grad tako duge povijesti i bogate tradicije najbolje prikazati kao složeni mehanizam glazbene škrinjice za čiju su čaroliju i identitet ipak najzaslužniji ljudi – duša samog grada', zaključuje Kristijan Petrović, također zaslužni autor te kreativni direktor.