Trend smanjivanja motora u cilju snižavanja potrošnje ne ide nauštrb performansi, a posljednji dokaz za tu tvrdnju stiže nam iz Opela koji je iz svojeg motora izvukao 100 KS po litri obujma, kao da je riječ o benzincu
Ekipa iz Russelsheima lansirala je Insigniju BiTurbo pogonjenu poznatim dvolitrenim dizelskim motorom s direktnim ubrizgavanjem, koji pomoću para turbopunjača razvija 200 KS i 400 Nm okretnog momenta. To je dovoljno za sprint do stotke za 8,7 sekundi te maksimalnu brzinu od 230 km/h.
U Opelu se hvale da je manja zapremnina potpomognuta efikasnim tehnologijama poput sustava start-stop zajamčila 30-ak posto nižu potrošnju no što bi to bio slučaj da je korišten veći trolitreni motor, pa tako automobilu za prelaženje 100 kilometara u kombiniranom ciklusu treba manje od pet litara goriva.
Insignia BiTurbo nudit će se u tri karoserijske izvedbe - limuzinskoj, hatchback i Sport tourer - s početnom cijenom koja će u Njemačkoj iznositi 33.405 eura.