Jedan od vodećih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj,Lidl, predstavio je projekt 'Vi ste potvrdili', temeljen na rezultatima najvećeg neovisnog istraživanja Lidlovih brendova u Hrvatskoj koje je provela Agencija za istraživanje tržišta Ipsos. Riječ je o projektu provedenom u povodu 10 godina Lidla u Hrvatskoj čija je izvedba bila dugotrajna, temeljita i izvedbeno zahtjevna. Istraživanje je tako provedeno blind test metodom u Zagrebu, Splitu, Osijeku i Rijeci na ukupno 5900 ispitanika i u 800 kućanstava. Testirano je čak 256 proizvoda Lidlovih brendova, a za 73 posto testiranih proizvoda ispitanici su potvrdili da su vrlo dobri ili odlični. Rezultati ovog istraživanja još su jedna potvrda da hrvatski kupci vjeruju Lidlovim brendovima
'Vi ste potvrdili' naziv je novog projekta trgovačkog lanca Lidl Hrvatska u povodu 10 godina rada Lidla u Hrvatskoj, predstavljenog na konferenciji za medije u Oris Kući arhitekture u Zagrebu. Predstavnici Lidla na konferenciji su prezentirali rezultate velikog istraživanja Lidlovih brendova provedenog od strane Agencije za istraživanje tržišta Ipsos. Prikazan je i video u kojem glavnu ulogu ima proslavljeni baletan Tomislav Petranović, prvi muškarac koji je u Hrvatskoj postao nacionalni baletni prvak. Predstavljanje projekta moderirao je poznati glumac i voditelj Tarik Filipović.
'Deset godina u Hrvatskoj, koje ove godine obilježavamo, samo je jedan od razloga zašto smo odlučili provesti istraživanje naših privatnih brendova. Cilj ovog projekta bio je testirati proizvode Lidlovih brendova te čuti mišljenje onih zbog kojih smo ovdje – naših kupaca. S ponosom možemo reći da nas odlični rezultati istraživanja nisu iznenadili – već 10 godina radimo isključivo na tome da našim kupcima nudimo samo svježe i kvalitetne proizvode, a ovi rezultati potvrda su upravo toga. Marljivo nastavljamo dalje raditi ono što radimo najbolje – svojim kupcima nuditi samo najbolje proizvode po najboljim cijenama, ispisujući još jednu stranicu naše lijepe priče, vjerujući da nam ono najbolje tek slijedi!', poručili su iz Lidla.
Samo istraživanje u suradnji s Ipsosom obuhvatilo je 4 najveća hrvatska grada, ukupno 5900 ispitanika, 800 kućanstava i 256 Lidlovih proizvoda iz prehrambene i neprehrambene kategorije, te hranu za kućne ljubimce, kako bi se obuhvatio širok aspektar proizvoda koji se svakodnevno koriste u svakom kućanstvu. Istraživanje je provedeno tzv. blind test metodom, a za 73 posto testiranih proizvoda Lidlovih brendova ispitanici su potvrdili da su vrlo dobri ili odlični. Proizvodi su se ocjenjivali prema sljedećim elementima: sviđanje, okus (tj. učinkovitost za proizvode za čišćenje) i preporuka, svaki od elemenata na skali od 5 stupnjeva.