Fiatovo nastojanje da po ubrzanom postupku zavlada svjetskom autoindustrijom zapelo je u Njemačkoj, gdje vladini dužnosnici baš i nisu najuvjereniji da bi talijansko preuzimanje Opela bilo dobro za proizvođača iz Russelsheima
Nakon što se spoji s Chryslerom te kada bi preuzeo GM-ovu europsku diviziju, Opel, Vauxhall i Saab, Fiat bi postao drugi po veličini proizvođač automobila na svijetu. U Fiatu vjeruju da su upravo oni najbolje rješenje za Opel, no s tim razmišljanjem ne slažu se svi.
Fiat bi, naime, nakon spajanja, u svrhu snižavanja troškova išao na opsežno dijeljenje platformi između više različitih modela unutar grupacije, što bi neminovno dovelo do zatvaranja pojedinih pogona i otpuštanja priličnog broja ljudi kako u Italiji, tako i u Njemačkoj.
Fiatov izvršni direktor Sergio Marchionne poručio je Njemačkoj vladi da on nudi autoindustriju koja će biti učinkovita i nesputana dugovima te da Fiat planira preuzeti sve Opelove obveze, uključujući one za mirovinsko osiguranje. Marchionne je odrešito poručio: 'Ako imate bolju ponudu, uzmite je!'
Kako stvari stoje, njemačka bi vlada mogla učiniti upravo to, budući da je za Opel zainteresiran i proizvođač dijelova Magna za kojeg se vjeruje da bi ponudio garancije o nastavku poslovanja svih Opelovih tvornica u Njemačkoj.