Gotovo da smo morali provjeriti kalendar na ovu objavu kako bismo se uvjerili da nije 1. travnja
Tko nam može zamjeriti i što smo se uštipnuli kako bismo bili sigurni da ne sanjamo, kad svaki alfist zna da je prošlo više od dvadeset godina otkad su Milanezi posljednji put izbacili zabavni maleni roadster sa stražnjim pogonom.
Da stvar bude bolja, do partnerstva između Talijana i Japanaca došlo je na obostranu korist. Fiat je u konstantnoj potrazi za suradnjom, Alfi nedostaje sportski automobil otkad je prestala proizvoditi Breru i Spider 2010., a Mazda koja je i sama na rubu egzistencije nakon višegodišnjih gubitaka ima moto 'partnerstvo ili smrt'.
Iz svega će na kraju profitirati kupci, baš kako treba. Doduše, morat će se još malo strpjeti jer će platforma za novu 'Miatu', razvijana u Hiroshimi, u pogon krenuti tek 2015. Premda to još nije potvrđeno, očekuje se i da će Alfin model biti proizveden u Japanu.
Dva automobila dijelit će šasiju i većinu ostalih mehaničkih dijelova, no izgled karoserije i odabir motora ovisit će o matičnim kompanijama.
Konačni nacrt ugovora trebao bi biti parafiran krajem godine, a tada ćemo vjerojatno imati i više detalja o samom partnerstvu godine.