Američki program poticaja prodaje automobila CARS (Cash for clunkers, odnosno gotovina za krntije) odnio je brojne žrtve na strani krntija. Ipak, koliko su bili ekskluzivni neki od modela za koje su američki građani utržili tek 4.500 dolara poticaja objavio je Detroit Free Press u svojem popisu koji tjera suze na oči
Bentley Continental R iz 1997. u svoje je vrijeme bio jedan od najprestižnijih automobila. Ručno rađeni kupe stajao je 300.000 dolara, a proizvedeno ih je svega 1.290 primjeraka. I ovaj je automobil završio u drobilici, a njegov vlasnik za kupnju novog vozila dobio je 4.500 američkih dolara.
Možda biste mogli pomisliti da je vjerojatno bila riječ o kakvoj, već odavno uništenoj, neuporabljivoj krami, no prema nacrtu programa CARS, američki zakonodavac propisao je da je svaki automobil zamijenjen za državni poticaj morao biti osiguran i vožen posljednjih godinu dana. O tome koliko u mjesec dana programa s one strane Velike bare nije carovao razum dovoljno govori podatak da je u svrhu poticaja 37 vlasnika odlučilo za 4.500 dolara u drobilicu poslati tek godinu dana stare automobile.
Na spomen Aston Martina malo kome bi prva asocijacija bila – 'krama', no upravo je tako završio DB7 Volante – jedan od sedam tisuća koji je izvorno koštao 137.000 dolara, a ništa se bolje nije proveo ni legendarni BMW 850i – jedan od trideset tisuća koji je 1992. koštao 100.000 američkih dolara.
Ni sportski automobili poput Mercedesove C-klase AMG nisu naišli na milost kod Amerikanaca. C43 AMG iz 1999. koji je proizveden u svega 4.200 primjeraka također je završio u vječnim lovištima. Ljubitelji talijanskih automobila sa sjetom će se sjetiti Maseratti Quatroportea iz 1985. Amerikanci su ih dobili tek 55 primjeraka a jedan od njih, koji je nekoć vrijedio 80.000 dolara zamijenjen je za poticaj od 4.500 dolara.
Nisu samo ekskluzivni europski modeli otpisani kao krame, američki građani 4.500 dolara unovčili su i za prošlogodišnji Roushov model Ford F-150 s V8 motorom snažnim 450 KS! Američke porezne obveznike program CARS koštao je tri milijarde dolara, a ekonomisti se i danas ne mogu složiti je li program poticaja pomogao posrnulom gospodarstvu.