Novi segment od kojeg se, kako izgleda, mnogo očekuje onaj je kompaktnih limuzina
I Audi se odlučio pridružiti konkurenciji te je u New Yorku lansirao limuzinsku izvedbu modela A3 i njeno sportsko izdanje S3.
Automobil je dugačak 4,46 m, 1,8 m je širok te 1,42 mm visok, uz 2,64 m međuosovinskog razmaka i prtljažnik od 425 litara. Novi automobil gradi se na modularnoj platformi MQB te će dijeliti pogonske jedinice s A3 hatchbackom.
To znači da će kupci moći birati između 1.4 (140 Ks i 250 Nm) i 1.8 benzinaca (180 KS i 250 Nm), te 2.0 dizelaša (150 Ks i 320 Nm). Slabiji benzinac, zahvaljujući tehnologiji gašenja para cilindara prema naredbi, troši 4,7 litara goriva u kombiniranom ciklusu na stotinu kilometara, a za sprint do stotke ipak mu treba svega 8,4 sekunde. Snažniji se pak s ubrzanjem do stotke obračunava za 7,3 sekundi te juri 235 km/h.
Dizelaš je najštedljiviji s deklariranom potrošnjom od 4,1 litru goriva na stotinu kilometara, do stotke stiže za 8,7 sekundi te postiže 220 km/h.
Šesterobrzinski ručni mjenjač standardni je dio opreme, dok se uz nadoplatu nudi sedmerobrzinski automatizirani mjenjač s dvije spojke.
Najprestižniji model u ponudi, barem do pojavljivanja RS-a, bit će S3 Sedan sa 300 KS snažnim dvolitrenim turbopunjenim benzincem koji 380 Nm okretnog momenta isporučuje na sva četiri kotača. S3 Sedan do stotke sprinta za sedam sekundi, maksimalna brzina elektronski mu je ograničena na 250 km/h te prema Audijevim podacima prosječno troši sedam litara goriva na stotinu kilometara.
A3 Sedan u prodaju kreće koncem ljeta, a za osnovni model s 1,4-litrenim benzincem Nijemci će tražiti 25.000 eura.