Kao što je bilo i najavljeno, Audi je danas predstavio svoju prinovu u obitelji A5. Novi A5 Sportback je crossover koji u gamu donosi, kako tvrde u Audiju, 'najbolje od više svjetova: emotivnost i eleganciju kupea, udobnost limuzine i praktičnost karavana'
Premda su mnogi smatrali kako bi Audiju bilo bolje da je Sportback zasnovao na modelu A4 koji je već imao dva para vrata, umjesto na modelu A5, sudeći prema fotografijama čini se da je Audijev izbor bio pun pogodak. Bazirajući ga na modelu A5, Sportback je dobio nižu, sportskiju liniju, budući da je od A4 niži za 36 mm. Automobil je također dobio krući ovjes s modela A5. Sprijeda se automobil ne razlikuje od A5, no zato stražnja vrata s prozorima bez okvira, kupeolika krovna linija fastback i podignut poklopac prtljažnika s velikim stražnjim staklom ukazuju na novi smjer u dizajnu proizvođača s četiri prstena.
Ovisno o uspjehu koji A5 Sportback poluči na tržištu, ne bi nas iznenadilo i da veća braća dobiju svoju Sportback-varijantu. Na interijeru gotovo da i nema izmjena. Unutrašnja strana vrata blago je redizajnirana, no zato je kokpit ostao neizmijenjen. Najveće promjene odnose se na prostornost. U Audiju tvrde da je linija stražnjeg kraja fastback omogućila Sportbacku da u standardnom izdanju s podignutom stražnjom klupom zaprimi 480 litara prtljage, što je gotovo jednako volumenu s kojim se nosi karavanska inačica modela A4 Avant. S preklopljenom klupom volumen raste do gotovo 1.000 litara, što će svakako znati cijeniti oni koji često prevoze glomazne predmete. Prednost je, naravno, i velika utovarna površina i otvor, zahvaljujući velikim petim vratima odnosno poklopcu prtljažnika.
Unatoč tome što je od modela A4 niži za spomenutih 36 milimetra, u Audiju tvrde da A5 Sportback nije ništa manje udoban te da nudi podjednako prostora i za noge i za glave putnika.
Pod poklopcem motora nema većih iznenađenja. A5 Sportback u početku će se nuditi sa šest motora – tri benzinca i tri dizelaša. Proizvođač iz Ingolstdata kasnije pogonskoj ergeli planira pridodati još dva motora. Tri benzinca su – četverocilidnrični 2.0 TFSI sa 180 i 210 KS te 3.0 V6 FSI sa 265 KS. Dizelske modele pogone četverocilindraši 2.0 TDI sa 170 KS i 1.7 TDI sa 190 KS te 3.0 V6 TDI sa 240 KS. Svi modeli standardno su upareni s ručnim mjenjačima, osim najsnažnijih modela V6 koji dolaze sa sedmerobrzinskim automatiziranim mjenjačem s dvostrukom spojkom. Najsnažniji benzinac i dizelaš također dolaze s Audijevim integralnim pogonom Quattro na sva četiri kotača. Svi modeli su također opremljeni sustavom start-stop te regeneracijskim kočenjem koje kinetičku energiju pretvara u električnu, skladišti je u bateriji te koristi za napajanje električnih sustava i na taj način štedi gorivo.
Iz Audija nisu objavili koja dva motora planiraju naknadno pridodati A5 Sportbacku, no za očekivati je da jedan od njih bude inačica 3-litrenog TFSI V6 sa 333 KS koji pogoni S4.
A5 Sportback u prodaju kreće već u rujnu, a početna cijena za osnovni model u Njemačkoj iznosit će 33.650 eura.