Već devet godina zaredom BMW drži titulu najpopularnijeg proizvođača luksuznih automobila, no 2014. mogla bi biti prekretnica ako je za suditi prema rezultatima u prva dva mjeseca
U navedenom razdoblju, naime, Audi je prodao 242.400 automobila, odnosno 9,3 posto više nego lani, a BMW je prodao 242.017, što je također uvećanje za 8,9 posto u odnosu na 2013. godinu.
Razlika između bavarskih rivala je svega 383 automobila, što je itekako dostižno, no koliko je ova količina znakovita, možda najbolje sugerira podatak o prošlogodišnjoj razlici koja je u istom razdoblju iznosila 429 automobila više u korist BMW-a.
Volkswagen planira do 2018. postati najveći proizvođač automobila na svijetu, a Audi u istom razdoblju planira preuzeti čelnu poziciju u segmentu premium vozila. Kompanija s logom četiri prstena u idućih pet godina planira ulaganje od 22 milijarde eura, a samo ove godine dočekat ćemo 17 novih ili redizajniranih modela iz Ingolstadta.
Mogu li BMW i Mercedes tome parirati? Samo vrijeme će pokazati.