Najveći problem automobila kojima manjka krov jest masa. Da bi nadoknadili torzijsku krutost šasije, inženjeri su prisiljeni osnaživati bočne strane automobila, što gotovo uvijek rezultira povećanjem kilograma
Newton nas je davnih dana naučio da akceleracija tijela ovisi o njegovoj masi i sili koja na njega djeluje. Zakoni fizike su neumoljivi, što se može vidjeti i na posljednjem testu britanskih fanatika iz Fifth Geara koji su na stazi usporedili dva najluđa roadstera na tržištu – Porsche 911 Turbo i Audi R8 V10 Spyder.
R8 razvija 525 KS i 530 Nm okretnog momenta pri 6.500 o/min, dok 911 Turbo iz šesterocilindričnog boksera istiskuje 500 KS i čak 650 Nm okretnog momenta od svega 1.950 o/min. R8 teži 1.700 kg, a 911 Turbo sedamdesetak kilograma manje.
Koji je brži? Za to ćete morati pogledati video prilog koji donosimo u nastavku.