Ovogodišnji salon u Parizu obilovat će konceptima, poglavito onima s električnim pogonom. No, da dobri stari Otto-motor nije rekao svoju zadnju riječ, pokazat će nam ekipa iz Ingolstadta konceptnim hommageom jednom od najlegendarnijih automobila minulog stoljeća
Prije puna tri desetljeća Audi je u obliku Ur-Quattra komercijalizirao svoj prvi model s integralnim pogonom Quattro. Automobil je težio 1.250 kilograma, a pogonio ga je peterocilindrični motor uparen s peterostupanjskim ručnim mjenjačem.
Ovogodišnji pariški koncept Quattro, Audi je napravio na platformi modela A5 sa 150 mm kraćim međuosovinskim razmakom, a baš kao i njegov uzor, umjesto V8 motora i automatiziranog mjenjača s dvije spojke, u Audiju su se odlučili upogoniti ga peterocilindričnim benzincem (iz modela TT-RS) s ručnim šesterostupanjskim mjenjačem i Quattro integralnim pogonom koji okretni moment dijeli u omjeru 40:60 u korist stražnje osovine.
S obzirom na masu od 1.300 kilograma te 410 KS koliko turbopunjeni benzinac razvija, koncept Quattro nudi performanse na razini onih R8-ice s 5,2-litrenim V10, pa sprint s mjesta do 100 km/h traje svega 3,9 sekundi.
Za eventualnu potvrdu proizvodnje serijskog modela morat ćemo pričekati otvorenje pariškog salona i reakcije publike.