AVON

Avon osnažuje žene diljem svijeta već 130 godina

17.11.2016 u 09:00

Bionic
Reading

Prije točno 130 godina, 1886. godine, 34 godine prije nego su žene u Americi dobile pravo glasa, Avonov im je osnivač David H. Mcconnell otvorio mogućnost stvaranja vlastite karijere i financijske neovisnosti!

David nije planirao pokrenuti Avon kakav jeste danas. Zapravo, bio je putujući prodavač knjiga te je svojem ženskom dijelu kupaca uz samu knjigu uvijek poklonio i neku sitnicu, poput uzoraka mirisa. Brzo je shvatio da su žene više zainteresirane za taj mali poklon pažnje nego za samu knjigu, a većinom su ga žene i dočekivale na vratima - jer ostajale su doma dok im muževi rade. Tako je krenuo u stvaranje vlastitih kozmetičkih proizvoda, ali i odlučio pokrenuti taj neiskorišteni ženski potencijal: u rad uključiti same žene kao predstavnice Avona i omogućiti im samostalnost i osjećaj važnosti, kroz direktnu prodaju.

U malom uredu u New Yorku, sam je kreirao prve Avonove mirise, Little Dot set od 5 različitih parfema, otvorio California Perfume Company koji je s vremenom prerastao u Avon, jednu od najvećih kompanije direktne prodaje kozmetike u svijetu i najveće prodajne sile žena u svijetu, više od 6 milijuna Avon Ladies.

Avon je ženama omogućio da postanu vlasnice svoga poslovanja i kontroliraju svoju financijsku, ekonomsku budućnost:

95 godina prije nego je prva žena ušla u američki Ustavni sud

77 godina prije nego je prva žena otputovala u svemir

76 godina prije nego je prva žena CEO ušla u Forbesov popis 500 najmoćnijih kompanija

34 godina prije nego su žene u Americi dobile pravo glasovanja

17 godina prije nego je prva žena osvojila Nobelovu nagradu

Avonovo poslovanje

Avonovih pet načela - povjerenje, poštivanje, vjerovanje, skromnost i poštenje - temelj su poslovanja kompanije, i odraz načela na kojima je McConnell osnovao tvrtku prije 130 godina.
Danas je Avon jedna od vodećih svjetskih kozmetičkih kompanija koja se bavi direktnom prodajom, a Avonov je katalog njegov najbolji dućan.

Avonov proizvodni program sadrži više od 1100 proizvoda, kozmetičke kao i modne proizvode te proizvode za kućanstvo, a obuhvaća i vrlo prepoznatljive marke kao što su Anew, Avon True Color, Advance Techniques, NutraEffects. Više kozmetičkih proizvoda nosi ime robne marke Avon nego ijedno drugo u svijetu.

Avon je jedan od vodećih svjetskih proizvodnje mirisa, s dugom poviješću proizvodnje mirisa s potpisom. U trenutnoj Avonovoj ponudi mirisa s potpisom nalaze se Outspoken i Avon Life koje su dizajnirale zviiezde poput Fergie i svjetski poznatog dizajnera Kenza Takade

Društvena odgovornost

Avon Zaklada za žene je najveća koorporativna filantropska zaklada u svijetu, fokusirana na pitanja koja su najvažnija ženama. Avon i Avon Zaklada za žene prikupili su milijardu američkih dolara, u više od 50 zemalja svijeta. Danas, Avon filantropija se fokusira na financiranje istraživanja raka dojke i unapređenje pristupa kvalitetnoj zdravstvenoj zaštiti kroz Avon borbu protiv raka dojke, i napore da se smanji nasilje u obitelji i rodno nasilje kroz program Progovorite protiv nasilja u porodici. Kompanija globalno u svojoj ponudi nudi posebne proizvode s roza vrpcom i sa znakom beskonačnosti za dizanje svijesti i prikupljanje sredstava za borbu protiv raka dojke i borbu protiv nasilja u obitelji, organizira na stotine događanja posvećena ovim ciljevima, educira žene širom svijeta.

'Priča o Avonu je priča o ženama kroz više od jednog stoljeća. Bilo je to jedno izvanredno putovanje. Avon je preživio i napredovao kroz dva svjetska rata, veliku ekonomsku krizu, dramatična razdoblja gospodarskih promjena i prevrata, služeći potrebama svakog novog naraštaja žena pri tome ostajući vjeran svom temeljnom načelu: biti tvrtka koja ima posebno značenje u životu svake žene.', rezimirala je Avonov uspjeh Lucija Josipović, Avonova voditeljica odnosa s javnošću i oglašavanja