Posljednja kampanja prestižne modne kuće Balenciaga užasnula je javnost jer je nekoliko reklamnih fotografija prikazivalo djecu u posve neprimjerenom kontekstu. Vodstvo brenda sada se po drugi put ispričalo javnosti, a oglasila se i najveća ambasadorica brenda, Kim Kardashian
Poznati brend u vlasništvu francuske grupacije Kering obratio se svojim obožavateljima povodom kontroverzne kampanje koja je ovih dana jedna od glavnih tema razgovora na društvenim mrežama.
U izjavi za javnost objavljenoj na društvenim mrežama u potpunosti su preuzeli odgovornost za kampanju koja je zgrozila javnost.
‘Oštro osuđujemo nasilje nad djecom, nikada nam nije bila namjera uključiti to u našu priču. Balenciaga u potpunosti preuzima odgovornost. Torbe s plišanim medvjedićima i kolekcija poklona nisu trebala biti povezana s djecom. Ovo je bio pogrešan izbor s naše strane, kombiniran s neuspjehom pri procjeni i potvrđivanjem fotografija. Odgovornost za to ima samo Balenciaga’, napisali su u izjavi koja je uslijedila nakon što se Balenciagin dizajner, Gruzijac Demna Gvasalia, ispričao zbog kampanje na vlastitom profilu na Instagramu.
O kontroverznoj kampanji oglasila se i reality zvijezda Kim Kardashian s kojom Balenciaga posljednjih godina usko surađuje.
‘Cijenim Balenciagino uklanjanje kampanje i javnu ispriku. Razgovor s njima otkrio mi je da shvaćaju ozbiljnost problema i da će poduzeti potrebne mjere da se to više nikada ne ponovi’, izjavila je 42- godišnja zvijezda, čija se reakcija najviše očekivala, dodavši kako 'razmatra' daljnju suradnju s brendom.
'Što se tiče moje budućnosti s Balenciagom, trenutačno ponovno procjenjujem svoj odnos s tim brendom, temeljeći ga na njihovoj spremnosti da prihvate odgovornost za nešto što se uopće nije smjelo dogoditi — i radnjama koje očekujem da poduzmu za zaštitu djece', napisala je netom prije službene izjave brenda.
Kako otkrivaju kreatori popularnog Instgram profila Diet Prada, vodstvo brenda odlučilo je podići tužbu u vrijednosti od 25 milijuna dolara protiv angažirane produkcijske tvrtke North Six, Inc. i scenografa Nicholasa Des Jardinsa.