Kelly, Birkin, Lady Dior ili Chanel 2.55 – iza ovih imena kriju se torbice koje su postale sastavni dio modne povijest, čvrsto se udomaćivši među vječnim klasicima. Međutim, nove torbe neprestano se dodaju ovom slavnom krugu. Balenciagina torba Hourglass, koju neprestano viđamo u rukama poznatih trendseterica, posljednji je od ovih dodataka, a na njegovu popularnost dizajner Demna Gvasalia na čelu Balenciage odgovorio je novim modelom
Novi model torbe modne kuće Balenciaga već je spreman zauzeti mjesto torbe Hourglass i postati novim, must-have modelom na modnoj sceni.
Nazvana Crush, svoje ime duguje mrvljenoj telećoj koži od koje je napravljena. Na engleskom ‘crushed’ znači nešto poput zgužvanog. Drugim riječima ova torba stiže s uzbudljivim, naboranim izgledom.
Ovaj novitet iz Balenciage već je imao vodeću ulogu u spektakularnoj jesensko-zimskoj kampanji brenda, a predstavila ju je, između ostalih, Kim Kardashian. U prodaji je dostupna u tri varijante - kao velika verzija s metalnim ručkama u antikno zlatnoj boji, kao i u srednjoj i u maloj verziji s metalnim detaljima u srebrnoj ili mat crnoj boji.
Sa zakrivljenom siluetom pješčanog sata, nova torba s potpisom Balenciage dijeli brojne sličnosti s modelom Hourglas, no njezin materijal je fleksibilan i savitljiv, za razliku od potonje. Na taj način torbicu Crush možete nositi ne samo na ruci, već i ležerno gurnutu ispod nje. Torbica savršeno balansira između elegantnog i oštrog. Drugim riječima, prilagodit će se raznim outfitima i prilikama.
Koliko je ova torbica svestrana pokazale su njezine slavne obožavateljice. Trend torbicu do sada su zvijezda ‘Euforije’, Alexa Demie, te modna influencerica Pernille Teisbaek kombinirale s potpuno crnim večernjim kombinacijama koje joj daju određeni rock 'n' roll štih. Bella Hadid, s druge strane, kroz jednostavni look u znaku traperica i džempera dokazala je da torba The Crush dobro funkcionira i u casual stajlinzima.