Od 27. do 31. listopada hrvatska modna scena živjet će u znaku jubilarnog Bipa Fashion.hr-a
Pet dana trajanja, šesnaest modnih revija, nova dizajnerska imena i najpoznatiji autori hrvatske modne scene obilježit će 20. po redu Fashion.hr, čiji je značenje i ove sezone prepoznala Bipa, u kontinuitetu podržavajući razvoj modnih brendova kroz ovaj projekt.
U svim dosadašnjim izdanjima Fashion.hr se trudio postaviti visoke standarde izvrsnosti u svim segmentima modne produkcije i dizajna te okupiti niz eminentnih dizajnerskih imena, a tome u prilog svjedoči velik broj onih koji su se predstavili na platformi Fashion.hr. Već 19 sezona zaredom organizacijski tim Fashion.hr-a stvara bajkovite okvire koji publiku ostavljaju bez daha.
U tom periodu lokacije, poput instalacije Pozdrav Suncu u Zadru, pogona napuštenih tvornica, Muzeja suvremene umjetnosti te paviljona Zagrebačkog velesajma, Fashion.hr je uspješno transformirao u velebne piste stvarajući neke od najimpresivnijih modnih scenografija u Hrvatskoj. Najpoznatija hrvatska plaža Zlatni rat bila je nezaboravna i jedinstvena modna kulisa tijekom četiri godine cruise izdanja u Bolu na otoku Braču, a nastavak te ljetne priče u romantičnom zagrebačkom parku Tomislavac također je očarao mnoge posjetitelje, ali i turiste. Za 20. jubilarno izdanje Bipa Fashion.hr priprema niz novih iznenađenja kako bi i ovog puta na vrhunskom nivou predstavili najbolje od hrvatske mode.
U pet dana trajanja najpoznatiji hrvatski dizajneri kao što su Ivica Klarić, ELFS, eNVy room, Ivica Skoko, Aleksandra Dojčinović, Ana Maria Ricov, Martina Felja, BiteMyStyle by Zoran Aragović, Marina design, Krie design, Morana Krklec, HEDRA by Ana Jagić, Ana Bogdan i Vesna Sposa još će jednom pokazati svoje nove modne vizije za nadolazeću sezonu. Pobjednica ovogodišnjeg natječaja LIFT by Perwoll Suzana Koprivnjak, kao najbolja mlada dizajnerica u regiji, prvi će put nastupiti na Bipa Fashion.hr-u, a svoju prvu kolekciju ove će sezone predstaviti Martina Budek, novo ime na modnoj sceni.
'Nakon 20 uspješnih sezona izuzetno sam ponosan na brend koji smo stvorili i na ono što predstavlja na hrvatskoj, ali i regionalnoj modnoj sceni. U tom periodu poslovnog odrastanja prošli smo nebrojene prepreke, ali ono što je danas ostalo kao sjećanje na taj proces su isključivo lijepe uspomene, puno realiziranih ideja, smijeha i prekrasnih ljudi koji sve ove godine čine veliku obitelj Fashion.hr. Istinski se trudimo na najbolji mogući način prezentirati našu modnu scenu i mislim da ovih 19 sezona iza nas pokazuje da smo uspjeli u tome. Potrudit ćemo se i ovim slavljeničkim izdanjem zadovoljiti mnogobrojnu publiku koja nas prati', kazao je Vinko Filipić, osnivač i direktor Fashion.hr-a.
Da podsjetimo, Bipa Fashion.hr po sezoni posjeti više od 5.000 uzvanika te više od 200 akreditiranih medija koji generiraju preko 1.400 objava u nacionalnim medijima na godišnjoj razini. Ovim brojkama projekt pokazuje kontinuitet, snagu, ali i razinu percepcije opće javnosti.