Nakon udaje za filmskog producenta Brada Falchuka i odmora na Maldivima oskarovka Gwyneth Paltrow započela je američku turneju na kojoj promovira svoju kuharicu i pritom plijeni pažnju klasičnim, a istovremeno efektnim izdanjima
Iako je u glumačkom svijetu bila traženo ime i vrlo uspješna, Gwyneth Paltrow prije nekoliko godina odlučila je pokrenuti biznis te je osnovala Goop.com, internetski portal i kompaniju s ciljem poboljšanja životnog stila.
Ova slavna oskarovka trenutno marljivo promovira novu kuharicu naslova 'The Clean Plate', a na njezinoj promociji u trgovini Barnes & Noble u Los Angelesu uspjela je posebno modno zablistati.
Kao velika ljubiteljica klasičnog stila odijevanja, Gwyneth je na promociji kuharice zablistala u kombinaciji neutralnih, zemljanih tonova stvorenoj od vrećastih hlača i veste opuštena ovratnika, da bi cjelokupno izdanje zaokružila skupocjenim parom kaubojki.
Obuća inspirirana Divljim zapadom ove sezone veliki je hit, a Gwyneth se odlučila za model ukrašen upečatljivim logom modne kuće Fendi.
Odjevni komadi, dodaci i obuća s istaknutim logom Fendija već odavno osvojili su najpoznatije dame današnjice poput članica klana Kardashian i sestara Hadid, a logomaniji nije odoljela ni slavna glumica.
Njezine kaubojke s potpisom Fendija u prodaji se nalaze po cijeni nešto višoj od sedam tisuća kuna.