Osnovna ekonomska logika je da nikada ne izradite bolji jeftiniji proizvod od već uhodanog skupljeg, no čini se da je BMW-u to, nehotice, pošlo za rukom
Kad je Porsche lansirao Caymana, učinio je to na način da maleni sportski kupe, s centralno smještenim motorom, zbog slabije konjice pod poklopcem ne dođe ni blizu ugrožavanju statusa legendarne 911-ice. Slično je pokušao i BMW lansiranjem serije 1 M Coupe, no planovi su mu se izjalovili.
Premda jedna lasta ne čini jato, podatak da je M Coupe za desetinku sekunde bio brži na stazi Hockenheim od većeg i snažnijeg M3 izvlači nam osmijeh na lice. Njemački automobilski magazin Sport Auto do krajnjih je granica doveo oba automobila sa sljedećim rezultatima: M3 1:14,2, a M Coupe 1:14.1.
Tim rezultatom M Coupe je ujedno došao nadomak spomenutog Cayman S-a, kojem za krug po istoj stazi treba ravno 1:14.