Bojan Jambrošić novo je zaštitno lice kampanje Prijatelja životinja kojoj se priključio da bi skrenuo pozornost na životinje ubijane zbog pokusa, usput pozivajući i na odabir proizvoda koji nisu testirani na životinjama
'Kad su Prijatelji životinja kontaktirali sa mnom i pokazali mi neke od onih groznih fotografija, uopće nisam razmišljao trebam li se priključiti ovoj kampanji. Jako mi je drago da ovim putem mogu skrenuti pozornost na besmisleno i nepotrebno ubijanje životinja', izjavio je Bojan na snimanju za kampanju.
Snimanje je održano u ambijentu zagrebačkih 'raketa' na Slavonskoj aveniji.
Bojan će se u travnju pojaviti na City Lights i jumbo plakatima putem kojih će poticati potrošače, a ponajprije pripadnice ljepšega spola, da kupuju isključivo proizvode s bijele liste etičkih tvrtki koja se nalazi na stranici
Snimanje za kampanju realizirano je u suradnji s fotografkinjom Marinom Filipović Marinshe, stilistom Ivanom Friščićem, frizerom Zvonimirom Franićem koji je bio zadužen za Bojanovu frizuru i Lisom Jericevich koja se pobrinula za Bojanov make-up.
Na snimanju su gostovali i kunići iz TarraLand utočišta za kuniće i divlje zečeve da bi se ujedno potaknulo udomljavanje i osudila kupnja životinja. Kampanji s Bojanom Jambrošićem do sada su se priključili i Melvita, Zale, Vectordesign, Arto, Europlakat, P.I.O. i Lotusgraf.
Inače, mladi je Čakovčanin postao glazbenik mjeseca veljače na američkoj web stranici Tom's Music Place, čija je svrha iskazivati počast najvećoj umjetnosti koju je čovjek stvorio - glazbi - jer ništa drugo ne stvara emotivnu i osobnu vezu kako to čini glazba. Tom's Music Place web je stranica koja će svakog mjeseca predstavljati glazbenike, stilove glazbe i glazbene smjerove zemalja iz čitavoga svijeta, a ono što je posebno zanimljivo jest to da je uz Bojanov uspjeh glazbenika mjeseca i Hrvatska predstavljena kao država mjeseca.