tko bi rekao da ima 57?

Brad Pitt o modi i svom stilu: 'Kako stariš, postaješ mrzovoljniji, a udobnost postaje važnija'

03.09.2021 u 13:03

Bionic
Reading

I dok je na crvenom tepihu uvijek sređen u besprijekorno krojenim odijelima, privatno Brad Pitt preferira, opušten stil, koji je sam najbolje opisao u najnovijem razgovoru za magazin Esquire rekao je: 'Ako i imam stil, to nije stil'

Iako priznaje da se ne zamara moodm te da to što odijeva se i ne može nazvati stilom, 57-godišnji Brad Pitt ipak zna ponešto o visokokvalitetnom dizajnu i kombiniranju odjeće jer inače ne bi bio jedan od najbolje odjevenih muškaraca Hollywooda.

'Volim jednobojno, a da to ne izgleda kao uniforma. Volim jednostavnost. Sviđaju mi se detalji u šivanju, način na koji osjećaš odjeću. To je jedino što mi je važno', kaže glumac.

Priznaje da voli ulagati u luksuzne materijale te da ga ne zanimaju upadljivi ili trendovski komadi te kaže da je njegov stil prije svega 'vođen udobnošću'.

'Sviđa mi se osjećaj fotoaparata Lecia ili način na koji se sat osjeća. Ne želim izgledati razmetljivo, ali ako dođete blizu, primijetite. Sviđa mi se kako osjećaš podstavu odijela. Takvi su mi detalji važni. Previše je iscrpljujuće pratiti trendove. I prezirem reklamne panoe; jednostavno ne želim biti oglasni pano', kaže Pitt.

  • +11
Brad Pitt Izvor: Profimedia / Autor: Alberto Terenghi / IPA / PA Images / Profimedia

'Kako stariš, postaješ mrzovoljniji, a udobnost postaje važnija. Mislim da je to objašnjenje', zaključio je glumac koji 18. prosinca puni 58 godina.

Holivudska zvijezda novo je zaštitno lice De'Longhija, brenda poznatog po luksuznim aparatima za kavu i espresso. U novoj reklami, pod redateljskom palicom Damiena Chazellea, gledatelji mogu vidjeti kako izgleda dan u životu zvijezde.

Brad Pitt x De’Longhi Izvor: Društvene mreže / Autor: De’Longhi

'Htio sam surađivati s De'Longhijem jer sam cijenio njihov pristup kampanji - imaju povjerenje u svoj proizvod i žele slaviti umjetnost svoje talijanske baštine bez pretjerivanja. Koncept Damiena Chazellea rezultirao je prekrasnim proizvodom - baš kao i njihovi aparati za kavu. Zbog njihove posvećenosti detaljima još više cijenim brend. Ta vrsta promišljenosti posebna je vrijednost talijanskog dizajna - kako osmišljavate nešto za ljude koji će to doživjeti: određene pojedinosti koje možda nisu odmah očite, ali na kraju imaju dubok utjecaj na vas i vaš život', rekao je Pitt, inače veliki zaljubljenik u dizajn i arhitekturu.

Za umjetničku viziju kampanje bio je zadužen snimatelj Linus Sandgren, a glazbu za kampanju napisao je Justin Hurwitz, poznat po dugogodišnjoj suradnji s Chazelleom. Svi su nagrađeni Oscarima.