APSOLUTNI HITOVI

Brojke ne lažu: Ovi modni trendovi najviše su obilježili 2022. godinu

05.12.2022 u 14:19

Bionic
Reading

Trendovi na modnoj sceni dolaze i odlaze, a koji su najviše obilježili godinu na zalasku u svom velikom godišnjem izvještaju otkrila je modna tražilica Lyst

Od uspona Y2K estetike do iščekivanog filma ‘Barbie’ redateljice Grete Gerwig, najpoznatija lutka na svijetu postala je modnom muzom godine.

Opsesija modnog svijeta komadima u jarko ružičastoj boji objedinjenih u barbiecore estetici rezultirala je ogromnim prodajnim uspjehom, prema navodima modne tražilice Lyst.

Margot Robbie i Ryan Gosling
  • Margot Robbie i Ryan Gosling
  • Margot Robbie i Ryan Gosling
  • Margot Robbie i Ryan Gosling
  • Margot Robbie i Ryan Gosling
  • Margot Robbie i Ryan Gosling
    +11
Margot Robbie i Ryan Gosling na snimanju filmu 'Barbie' Izvor: Profimedia / Autor: CPR/D.SANCHEZ / BACKGRID / Backgrid USA / Profimedia

Nakon što su ovoga lipnja svjetlo dana ugledale fotografije Margot Robbie sa seta filma ‘Barbie’, pretrage za ružičastim komadima na Lystu su porasle za 416 posto, no australska glumica nije bila najveći pokretač barbiecore trenda već talijanska modna kuća Valentino.

Njezin kreativni direktor, dizajner Pierpaolo Piccioli, jarko ružičastoj posvetio je cijelu haute couture kolekciju, a nakon što je debitirala na modnoj pisti, pretrage za ružičastim komadima brenda Valentino porasle su za 152 posto, a cjelokupna kolekcija generirala je 76, 9 milijuna pregleda na TikToku.  

RUŽIČASTA RASKOŠ

Valentino oduševio novom kolekcijom koju je obilježila vedra nijansa, stvorena posebno za ovu talijansku modnu kuću

Pogledaj galeriju

Zahvaljujući navedenom estetiku barbiecore Lyst je proglasio najvećim trendom godine.

S druge strane weird girl estetika, odnosno estetiku 'čudne djevojke', ove je godine postala vladaricom TikToka.

Crpeći inspiraciju iz različitih estetika, izgled ‘čudne djevojke’ zamagljuje granicu između vrućih trendova nudeći novo značenje modnom maksimalizmu.

Hashtag #weirdgirl dostigao je brojku od 308 milijuna pregleda na TikToku, što dovoljno govori o popularnosti ove estetike među pripadnicima generacije Z kao najbrojnijim korisnicama ove društvene mreže.