Dugo iščekivani film ‘Barbie’ redateljice Grete Gerwig s Margot Robbie i Ryanom Goslingom u glavnim ulogama, potaknuo je veliko zanimanje za Barbiecore, novu-staru estetiku koja posljednjih mjeseci naveliko drma modnom scenom
Otkako su svjetlo dana ugledale fotografije Margot Robbie i Ryana Goslinga u ruhu Barbie i Kena, koje utjelovljuju u iščekivanom filmu Grete Gerwig, čini se da je modna javnost u potpunosti podlegla trendu Barbiecore.
U znaku ružičaste boje, ova estetika sušta je suprotnos emo ili gotičkoj estetici, s vojskom slavnih obožavateljica. Nošenje ružičaste od glave do pete sada je dio normale, a navedenom je posebno doprinijeo talijanski brend Valentino čiji je dizajner, PierPaolo Piccioli, ružičastoj posvetio cijelu haute couture kolekciju.
RUŽIČASTA RASKOŠ
Valentino oduševio novom kolekcijom koju je obilježila vedra nijansa, stvorena posebno za ovu talijansku modnu kuću
Da će barbiecore estetika uspješno dominirati modnom scenom i u novoj sezoni proljeće/ljeto, nadolazećim kolekcijama dali su naslutiti brojni renomirani brendovi.
Ovoga puta kreatori su posebno pozabavili revidiranjem cipela najpoznatije lutke na svijetu. Tako je u nekoliko kolekcija za proljeće-ljeto 2023. Viđeno mnoštvo modela s gumenim efektom, visokim potpeticama ili modeli koji izgledom imitiraju cipele kakve nose lutkice iz Polly Pocket ili Minnie Mouse.
Najprepoznatljiviji modeli Barbie cipela djelo su brenda Loewe na čelu s dizajnerom Jonathanom Andersonom koji nudi nježne verzije, prožete živim bojama uključujući i ružičastu. Gruzijac Demna Gvasalia za Balenciagu je kreirao mračniju verziju Barbie cipela, uključujući model u znaku svjetlucavih šljokica.
Ostale modne kuće također su prihvatile Barbie duh, ali na suptilniji način. Talijanski Fendi, s gumenim japankama i tenisicama glomaznog izgleda, ili Versace i Valentino s vrtoglavo visokim platformama.
ZVJEZDANA POSTAVA