Kampanja Ožujskog piva ‘Budi hrabar, budi zdrav’
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
Kampanja Ožujskog piva ‘Budi hrabar, budi zdrav’
Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo
društveno odgovorna inicijativa
Kroz motivirajuću pjesmu i Žujin specifičan smisao za humor, nova društveno odgovorna inicijativa poziva sve muškarce da skupe hrabrost i odvaže se na urološki pregled, a Žuja će u sklopu kampanje, u suradnji s Croatia poliklinikom, osigurati besplatne preglede za muškarce u dobi iznad 50 godina iz cijele Hrvatske
Omiljeno hrvatsko pivo, Ožujsko, lansiralo je novi društveno odgovoran projekt ‘Budi hrabar, budi zdrav’ - kampanju za poticanje redovitih zdravstvenih pregleda i ranog otkrivanja raka prostate, najčešćeg oblika karcinoma kod muškaraca u Hrvatskoj. U zadnjih nekoliko godina, rak prostate je treći uzrok smrti od raka kod muškaraca, a prema posljednjim podacima, godišnje od njega oboli oko 2800 građana, umre ih oko 800, a još ih je gotovo 600 svake godine neotkriveno, što značajno povećava smrtnost od ove bolesti.
Rak prostate se zbog izostanka simptoma teško otkriva u ranoj fazi, no ključno ga je upravo tada dijagnosticirati, jer rana detekcija, tvrde stručnjaci, znači i 100 postotnu uspješnost liječenja.
‘Rak prostate je nužno otkriti u što ranijem stadiju kako bi terapija bila učinkovita i zato je važno podići razinu svijesti muškaraca, posebice onih starijih od 50 godina, o redovitim odlascima na preventivne preglede i ako ova kampanja spasi i jedan život, vrijedna je svog uloženog truda. Petogodišnje preživljenje od te vrste raka je, prema zadnjim dostupnim podacima u Hrvatskoj, više od 82 posto, što znači da će od stotinu muškaraca kojima se dijagnosticira rak prostate, za pet godina biti živo njih 82. Radi se o mjeri koja se uobičajeno koristi za usporedbu među različitim karcinomima’, kazao je prof.dr.sc. Igor Tomašković, specijalist urologije na KBC-u Sestre milosrdnice, prilikom predstavljanja kampanje.
Razbijanje predrasuda
Kod raka prostate ne postoji mogućnost samopregleda, ne postoje niti karakteristični simptomi, stoga je jedini način da se ovaj rak otkrije u ranoj fazi - preventivni pregled urologa - od kojeg muškarci često zaziru. Upravo je u tome omiljeno hrvatsko pivo pronašlo inspiraciju.
‘Žuja je kao najjači brend u pivarskoj industriji, koji se već 130 godina proizvodi u Hrvatskoj, oduvijek bila relevantna i inspiraciju tražila u našem društvu, koliko god situacija bila ozbiljna. Nakon uspješnih društveno odgovornih kampanja poput Počeši s razlogom, Zaštićene zakonom, Dobri ljudi ili Čuvaj, pazi, ne bacaj, ponovno smo odlučili iskoristiti snagu brenda kako bismo osvijestili javnost o važnosti redovitih zdravstvenih pregleda i ranog otkrivanja raka prostate, najčešćeg oblika karcinoma kod muškaraca u Hrvatskoj. Stoga smo u suradnji s vrhunskim liječnicima iz struke i kroz Žujinu upečatljivu komunikaciju odlučili razbiti stigmu i predrasude vezane uz pregled prostate. Želimo pokazati svim muškarcima, ali i njihovim bližnjima, kako u zdravlju nema mjesta za strah ili sram’, istaknuo je Miroslav Holjevac, predsjednik Uprave Zagrebačke pivovare.
Pjesma za hrabrost
Kampanju prati i prigodan TV spot s legendarnim glumačkim trojcem Goranom Bogdanom, Goranom Navojcem i Reneom Bitorajcem u glavnim ulogama. Kroz motivirajući tekst i glazbu, ali i humor karakterističan za Žujine kampanje, spot poziva sve muškarce da skupe hrabrost, odvoje vrijeme za sebe i odvaže se na pregled kod urologa.
‘Većina Hrvata ignorira simptome narušenog zdravlja te se izbjegavanje odlaska liječniku smatra vrlinom, no realnost jest da se oboljelima kroz rano otkrivanje bolesti može značajno produljiti život i smanjiti nuspojave terapija koje u poodmaklim fazama bolesti značajno smanjuju kvalitetu života. Ipak, odlazak na pregled prostate za mnoge je muškarce neugodan, iako to u stvarnosti nije, zbog čega je bitno promijeniti percepciju javnosti o njemu. I zato je tu Žuja da potakne, ohrabri, educira i motivira kako bi pomogla muškarcima da se na vrijeme upute kod urologa. Time smo se vodili i pri kreiranju kampanje i slogana - Za momka čvrsta nema straha od prsta’, izjavila je Ana Štebih Pinjuh, direktorica marketinga Zagrebačke pivovare i prilikom predstavljanja kampanje zahvalila sjajnom timu Žujine kreativne agencije BBDO na čelu s redateljem Brunom Ankovićem i kreativnim direktorom Almirom Okanovićem.
‘Kronična nebriga muškaraca o svom zdravlju, koja je dijelom naučena, a dijelom biološka, bila nam je inspiracija za kreativu. Poruku smo formulirali u obliku pjesme koja pogađa muškarce gdje najviše osjećaju: u njihov ponos, hrabrost i mušku odlučnost i to naravno s dozom Žujinog humora, a rezultat je ova genijalna kampanja’, komentirao je Almir Okanović.
Imajući na umu važnost preventivnih pregleda, Ožujsko u suradnji s Croatia poliklinikom u novoj kampanji ‘Budi hrabar, budi zdrav’ osigurava besplatne preglede za muškarce starije od 50 godina, a ako u obitelji imaju povijest raka prostate, pregled se savjetuje i muškarcima u dobi od 45 godina. Prijave za besplatan pregled dostupne su na web stranici budihrabar.com. Osim toga, Žuja će ove godine uručiti i donaciju Klinici za urologiju KBC-a Sestre milosrdnice u Zagrebu.
Televizijski spot iz kampanje dostupan je na LINKU.