Stvaranje održivijeg okruženja za sadašnje i buduće generacije zadaća je svih nas
Uz brojne tvrtke koje za cilj imaju očuvanje okoliša i borbu protiv klimatskih promjena, fokus je i na pojedincima. Svatko od nas može doprinijeti i pomoći pri smanjenju utjecaja na okoliš, a jedan od primjera je i pravilno razvrstavanjem i odlaganje otpada kao što je višeslojna kartonska ambalaža za napitke. Potrošači sve više aktivno razmišljaju o okolišu i odluke o kupnji donose na temelju informacija koje imaju o proizvodu i brendu te svjesno odabiru proizvode s ekološki prihvatljivim ambalažama. Na taj način već čine prve korake prema kružnom gospodarstvu.
Tetra Pak je u partnerstvu s tvrtkama Vindija, Dukat, Konzum, Belje i Lucart Professional pokrenuo treće izdanje edukativne inicijative 'Od Tetra Pak ambalaže do recikliranih maramica'. Inicijativa je osmišljena u svrhu promicanja pravilnog odvajanja i odlaganja ambalaže naglašavajući kako svaki pojedinac može doprinijeti kružnom gospodarstvu. Iskorištenoj Tetra Pak višeslojnoj kartonskoj ambalaži može se dati novi život ako se pravilno odvoji i odloži u odgovarajući spremnik nakon konzumiranja proizvoda.
KAKO SUDJELOVATI: Posjetitelji Super Konzuma kupnjom 3 odabrana mliječna proizvoda partnera kampanje u Tetra Pak ambalaži s oznakom 'Štiti što je dobro' mogu dobiti deset Lucart EcoNatural paketića recikliranih maramica* proizvedenih od recikliranog kartonskog dijela iskorištene Tetra Pak ambalaže. Inicijativa se održava u odabranim Super Konzum trgovinama** u Zagrebu od 2.ožujka do 16. ožujka 2024.
Za vrijeme trajanja edukativne inicijative potrošači će dobiti reciklirane maramice napravljene od iskorištene ambalaže i tako u praksi vidjeti kako je moguće dati „drugi život“ Tetra Pak višeslojnoj kartonskoj ambalaži. Naime, Tetra Pak ambalaža u prosjeku sadrži 75% kartona te je moguće reciklirati pa joj pravilnim odvajanjem u odgovarajući spremnik možemo omogućiti da postane novi koristan proizvod, kao što su maramice, papirnati ručnici ili toaletni papir. Kampanja educira potrošače o koracima koje je potrebno poduzeti kako bi se višeslojna kartonska ambalaža pripremila za daljnje recikliranje: podignuti rubove, spljoštiti ambalažu te ju na kraju, kada je u pitanju Grad Zagreb, odložiti u žuti spremnik. Na ovaj način štedi se čak 20 posto prostora u kontejnerima što pridonosi manjim otpuštanjima CO2 tijekom transporta.
Za pravilno odvajanje i odlaganje otpada ne treba jako puno vremena i truda, a malim koracima možete učiniti puno za okruženje u kojem živite.
Saznajte više na tetrapak.com
* Dostupno do isteka zaliha
** Kampanja se organizira u Hrvatskoj u partnerstvu s renomiranim tvrtkama među kojima su Vindija, Dukat, Konzum, Belje i Lucart Professional. Održavat će se u odabranim Super Konzum prodavaonicama u Zagrebu: Sarajevska cesta 6, Radnička cesta 49 i Dubrava 241.