'eNVy room žena je hirovita, pustolovnog duha i ne može se zadržati dugo u zadanim okvirima. Ona je ženstvena, snažna, a istovremeno krhka. Neuhvatljiva je zavodnica, ali i romantična sanjarka', reći će o dami za koju kroje haljine Vjeko Franetović i Nikica Ivančević…
'Sa svakom novom kolekcijom trudimo se prikazati još jedno (novo) lice eNVy room žene, bilo da se vraćamo daleko u prošlost, u djetinjstvo i vrijeme sanjarenja o princezama i vilama, ili se pak posvećujemo istraživanjima raznih kultura i zemalja. U fokusu uvijek ostaje samosvjesna, dominantna osobnost žene koja koketira seksipilom', otkrili su za tportal.hr Vjeko Franetović i Nikica Ivančević, dizajneri koji se skrivaju iza imena eNVy room.
eNVy room dvojac napravio je svoje prve korake 2003. godine sudjelovanjem na nizu skupnih zagrebačkih modnih revija, gdje je prikazivano 5-10 modela. Prvu konkretnu kolekciju koja je brojila 50 modela prikazali su na samostalnoj modnoj reviji 2004. 'Tada smo radili u jednom malom prizemnom stanu u Vlaškoj. To je vrijeme kada je eNVy room jedini uz Roberta Severa organizirao samostalne revije koje su retrospektivno gledano bile na zavidoj produkcijskoj razini. Dokaz eNVy room kvalitete su brojne javne osobe i medijske kuće koje su pokazale veliki interes za tada novu, mladu eNVy room marku', ispričali su.
eNVy room je u narednim godinama organizirao još osam samostalnih modnih revija koje su poduprli HP, Samsung, Schwarzkopf brillance, Red Bull, Jana, Coca-Cola, Max Factor itd. Kristina Sajko, Mia Kovačić i Vanja Rupena neka su od zaštitnih imena samostalnih eNVy room modnih projekata i kolekcija. eNVy room se može pohvaliti i najdužim stažem na Fashion.hr projektima.
Proteklih mjeseci brand je proširio svoj rad i na product dizajn, pa je tako s Jacobsom razvio fashion šalicu, oslikao skinove za HP loptope, a za Konzum su oslikali platnenu torbu.
Njihova odjeća može se kupiti u Zagrebu, Splitu i Dubrovniku, a uskoro će biti dostupna i u Poreču. Beč je prva inozemna adresa gdje se također mogu pronaći njihovi odjevni komadi, uz bok s međunarodno poznatim modnim markama.
Odakle im ta silna inspiracija? 'Najteže je pričati o inspiraciji zato što je svaka kolekcija zapravo spoj raznih osjećaja, dojmova i utjecaja... od glazbe, filmova,umjetnosti, zemalja, kultura. U posljednjoj kolekciji istraživali smo njenu strastvenu, agresivnu i dominantnu stranu pa smo tako bili nadahnuti španjolskom koridom, toreadorima, flamencom, boli i ljubavi i gotovo svaka haljina kolekcije nosila je određenu simbliku', naglasili su.
Materijale, kažu, nabavljaju u Hrvatskoj, ali i u inozemstvu, prije svega u Italiji i Francuskoj, a najčešće su to svilene tkanine...
'Dugoročno nam je u planu izaći i na druga inozemna tržišta, a kratkoročno gledano imamo nekoliko projekata ispred sebe. Upravo smo prikazali kolekciju na Montura Split Fashion Destination 2011, koja se održala u podrumima Dioklecijanove palače. Sredinom svibnja prikazat ćemo još jednu kolekciju u Zagrebu na 'green city' projektu. Već početkom srpnja stižemo na Fashion.hr projekt u Bolu na Braču', otkrili su za kraj ambiciozni dečki.
Pratiti ih možete i na Facebooku
Kroz priče o uspjehu u svijetu mode, domaći dizajneri i tportal.hr pokrenuli su nagradni natječaj kojim maturanticama daruju vrijedne dizajnerske kreacije. Haljine će pripasti djevojkama koje pošalju najuvjerljiviji tekst zašto baš one zaslužuju nagradu.
Prijava se vrši tako da se Priređivaču šalje prijava na e-mail adresu: tportal@tportal.hr zajedno s osobnim podacima (ime i prezime, adresa i broj mobitela) te kratkim tekstom na temu 'Zašto baš ja zaslužujem osvojiti dizajnersku maturalnu haljinu'. Uz prijavu je obavezno navesti i tri haljine za koje se šalje prijava. Natječaj traje od 18.travnja do 6.svibnja. Svaki sudionik ima pravo sudjelovati maksimalno jednom.