NOVE DESTINACIJE

Croatia Airlines uvela pet novih linija iz Zagreba prema europskim odredištima

14.02.2025 u 11:02

Bionic
Reading

Dobra vijest za sve zaljubljenike u putovanja stiže iz našeg nacionalnog prijevoznika Croatia Airlinesa

Croatia Airlines uvodi letove za Milano, Prag, Bukurešt, Madrid i Hamburg.

U vezi s pokretanjem pet novih linija iz Zagreba, prijevoznik planira obavljati dodatnih 27 do 33 polazaka tjedno iz Hrvatske između travnja i listopada. Time će se dodati između 7900 i 9900 odlaznih sjedala tjedno tijekom ljetne sezone. Međutim, precizan rok isporuke šest zrakoplova A220 koji bi trebao stići tijekom sljedećih deset mjeseci mogao bi dovesti do prilagodbi, piše Ex-Yu Aviation News.

Croatia Airlines planira poboljšati svoje poslovanje ovog ljeta povećanjem frekvencija na odabranim rutama i značajnim povećanjem kapaciteta dodavanjem više zrakoplova Airbus A220.

Pet novih linija

Ove će ljetne sezone tvrtka proširiti svoju zagrebačku mrežu uvođenjem pet novih linija. Kao što je ranije objavljeno, dodaci su prvenstveno nastavak gradskih linija koji su služili prije pandemije koronavirusa. Nacionalni prijevoznik uvest će sad operacije za Milan Malpensu, Prag, Bukurešt, Madrid i Hamburg.

Nekoliko ljetnih ruta ove će se godine nastaviti ranije nego inače. Letovi iz Zagreba za Berlin i Stockholm, koji su uvedeni 20. svibnja prošle godine, ponovno se uspostavljaju 1. odnosno 2. travnja.

U međuvremenu, usluge između Zagreba i Tirane nastavit će se 25. svibnja, prije prethodnog rasporeda 14. lipnja. Nekoliko će ruta imati povećanu frekvenciju tijekom vrhunca ljetne sezone putovanja. Split - Istanbul nastavit će se 6. svibnja s pet tjednih rotacija, umjesto tri.

Zagreb - Barcelona povećat će se s tri na četiri tjedna leta, dok će se Split - Oslo i Split - Berlin udvostručiti s jednog na dva tjedno. Dodatno, Dubrovnik - Prag proširit će se s jedne na dvije tjedne linije, a Dubrovnik - Zürich s četiri na pet tjednih rotacija.

A220 će zamijeniti odabrane letove kojima se trenutačno upravlja s turboprop motorima Dash 8, koji se postupno ukidaju. Najznačajnije povećanje kapaciteta bit će na relaciji Zagreb-Split, unatoč tome što će frekvencije ostati uglavnom nepromijenjene.