TREĆA GENERACIJA

Dame i gospodo, nova Volkswagen buba!

18.04.2011 u 16:41

Bionic
Reading

Trinaest godina trebalo je Volkswagenu da predstavi novu, treću generaciju automobila koji je motorizirao mase

Druga generacija narodnog automobila, premda nije bila pretjerano popularna na Starom kontinentu, u svijetu je prodana u čak milijun primjeraka, a s novom Volkswagen ima još veće planove. Vidi se to već po dimenzijama koje su u odnosu na prethodnicu značajno porasle, pa je nova buba duža od prethodnice za čak 152 mm te je 84 mm šira i 12 mm niža (4.278/1.808/1.486), što je čini većom i od Golfa.

Osim dimenzija u Volkswagenu su poradili i na ozbiljnijem dizajnu, koji potpisuje Walter de Silva. Nema više držača cvijeća, a buba je prvi put dobila satelitsku navigaciju, kao i premium audio sustav u izdanju Fendera, te panoramski krov.

Da se Volkswagen neće zadovoljiti samo tržištem SAD-a, govori i ponuda motora koji će se naći pod bubinim poklopcem. Benzinske modele pogonit će 1.2 sa 105 KS, 1.4 sa 160 KS i 2.0 sa 211 KS, dok će obraz dizelašima osvjetljavati 1.6 sa 105 KS i 2.0 sa 140 KS. Svi motori raspolažu tehnologijom turbopunjenja i direktnog ubrizgavanja, kao i tehnologijom start-stop, za prijenos će uz ručni šesterostupanjski biti dostupan i automatski mjenjač s dvije spojke, dok će elektronska blokada diferencijala biti dostupna na najsnažnijim modelima.

Nova buba u slabijoj dizelskoj izvedbi prema VW-ovim podacima trebala bi prevaljivati stotinu kilometara u kombiniranom ciklusu sa svega 4,2 litre goriva, dok će slabiji benzinski model to isto činiti s 5,5 litara.

Automobil će se graditi u Meksiku, rame uz rame s Volkswagen Jettom, s kojom ujedno dijeli i platformu. Prvi model na cesti će se naći početkom iduće godine, a kabrioletsku verziju koja je već u pripremi možemo očekivati sredinom 2012.