Danas kreće tradicionalna akcija tportala i partnera u kojoj svoje čitatelje darujemo kroz cijeli mjesec prosinac! Svakog dana imat ćete prilike osvojiti vrijedne nagrade, a koje točno, saznajte u nastavku.
Svakoga dana na našim stranicama otkrijte koje smo vam nove poklone pripremili zahvaljujući našim darežljivim partnerima: Nestle, Formasana, Nuxe, Avon, Next, Ariel, Olival, Wellaflex, Aussie, Znanje, Airwick, Bio&Bio, Planetopija, Mass, Remington, Airwick, So..., Batiste, Mozaik knjiga, Emmezeta, PBZ Card, Blue Sun, Dell Hrvatska, L'Occitane, Melem, HTC Hrvatska, Everet, Lidl Hrvatska, T-HT, Algoritam, Chic.hr, Fraktura, Reebok, Heraldi, Gorenje, L'Oreal, Nivea, Profil, Školska knjiga, Lumen, VBZ, Blitz, Continental, Feravino, Menart, Dallas Records, Dancing Bear, Aquarius Records, Badel 1862, Storck Hrvatska.
Radnim danom priliku za osvojiti nagrade imat će čitatelji koji najbrže odgovore na pitanje koje ćemo postaviti u određenom vremenskom periodu, a preko vikenda na scenu stupaju kreativci koji će u nagradnim natječajima imati prilike osvojiti još vrijednije nagrade.
Danas će nagrade osvojiti čitatelji koji prvi odgovore točno na nagradno pitanje koje ćemo objaviti u ovom članku u razdoblju od 12 do 13 sati
Imena dobitnika i pripadajućih im nagrada objavit ćemo sutra, 3. prosinca.
Sudjelovanjem u nagradnjači sudionici se prijavljuju za bilo koju od navedenih nagrada. Kako bi nagradili što više čitatelja navedene dnevne nagrade ćemo raspodjeliti na više dobitnika. Dnevne nagrade će biti rapoređene u poklon pakete koji će sadržavati jednu ili više nagrada.
Continental film je za naše čitatelje pripremio dva primjerka DVD-a hita 'Hobit: Neočekivano putovanje'
Mladi Bilbo Baggins (Martin Freeman) zatekao se u nenedanoj avanturi u kojoj mora pronaći izgubljeno kraljevstvo Erebor, nad čijim zidinama bdije zastrašujući zmaj Smaug. Nakon što mu iznebuha pristupa legendarni čarobnjak Gandalf Sivi (Ian McKellen), Bilbo se udružuje s trinaestoricom patuljaka predvođenih opakim ratnikom Thorinom Oakenshieldom (Richard Armitage).
Na svom putu susrest će se sa goblinima, trolovima, vilenjacima, a Bilbo Baggins će upoznati stvorenje koje će mu zauvijek promijeniti život – Golluma (Andy Serkis).
Nestle hrvatska vam poklanja poklon paket svojih proizvoda.
Nescafé ove godine obilježava 75. godišnjicu svog postojanja kao vodeći brand na svjetskom tržištu u kategoriji instant kava na svijetu. Nakon 75 godina od lansiranja NESCAFÉA svake sekunde se popije više od 5.500 šalica ovog napitka. Nescafé, brand tvrtke Nestlé koja je još davne 1938. izmislila topivu kavu, danas drži 43 posto udjela na hrvatskom tržištu u tom segmentu.
NESCAFÉ je nastao uslijed Svjetske ekonomske krize 1929. kada je tadašnji čelnik tvrtke Nestlé, Louis Dapples, dobio zadatak da kavu nagomilanu u skladištima u Brazilu pretvori u topive kocke kave. Tri godine istraživanja pokazale su kako kava pretvorena u prašak, dulje zadržava svoj okus. Kao rezultat, 1938. nastala je prva topiva kava na svijetu – NESCAFÉ.
Koliko je kava dio naše svakodnevice govori i činjenica da je upravo kava drugi najkorišteniji proizvod na svijetu, nakon nafte.
Avon poklanja set za fantastičan blagdanski look.
Set od četiri nezaobilazna make up proizvoda uključuje puder u kamenu, revolucionarnu maskaru, ruž za usne i sjenilo za oči sa četiri numerirane nijanse.
Ideal Flawless puder u kamenu dolazi u limitiranom božićnom izdanju, a u pakiranju raskošnog dizajna nalazi se fantastičan puder koji pruža prirodan izgled i besprijekoran ten iz svakog kuta gledanja.
Revolucionarna Mega Effects maskara već je osvojila tisuće žena! Mega Effects maskara zamjenjuje standardni štapić novom inovativnom višedimenzionalnom četkicom koja gornje i donje trepavice podiže od korijena do vrha, u cjelini na novi način. Prva ikad četkica svoje vrste, panoramska četkica savršeno prati prirodan oblik trepavica i uklapa se u krivulju vaših očiju, može se podesiti u 12 različitih kutova za savršenu transformaciju trepavica.
Pigmenti u Hidrokolor ružu za usne nove Avon linije stvaraju postojane i odvažne boje. Obloženi su hranljivim shea maslacem tako da usnama daju neophodnu izražajnost i mekoću. Nova formulaobogaćena je česticama ulja arktičkih bobica, antioksidansima, hranljivim sastojcima i omega uljima, vitaminom E i uljem te sa zaštitnim faktorom SPF 15.
True Color tehnologija korištena u dizajniranju sjenila za oči omogućava postojanost boje: boja koju vidite u paleti bit će i boja koju dobijete kad ju nenesete na oči. Postojane i bogate nijanse su numerirane brojkama od 1 do 4 što olakšava njihovo nanošenje.
Bio&bio vam poklanja Dr. Hauschka kupku
Male oaze mira usred životne vreve vraćaju nas u ravnotežu sa samima sobom. Savršeno usklađene kompozicije eteričnih ulja daruju vam dragocjenosti iz prirode, a kupka zagrijava tijelo i dušu. Bilo da vam je potreban umirujući zagrljaj, cjelovita zaštita ili pak osvježavajući impuls, izaberite neku od Dr.Hauschka kupki koje, u kombinaciji s toplom vodom, otkrivaju unutarnja blaga.
Parfumerist Jörg Zimmermann odabrao je vrhunska prirodna eterična ulja koja čine svaki od četiri balzama jedinstvenim doživljajem, a pred vama je odabir: razigrano i osnažujuće, senzualno i meko, osvježavajuće ili harmonizirajuće tuširanje.
Mozaik knjiga je pripremio knjigu 'Misliti brzo i sporo', autora Daniela Kahnemana
Dobitnik Nobelove nagrade za ekonomiju, Daniel Kahneman u svom je inovativnom radu na području psihologije proučavao racionalan model prosuđivanja i donošenja odluka. Jedan je od najznačajnijih mislioca današnjice čije su ideje i dostignuće utjecale na mnoga područja ljudskog djelovanja – korporativno poslovanje, medicinu i politiko. Sve do ove knjige, nije na jednom mjestu sažeo svoja istraživanja i promišljanja.
U dugo očekivanoj knjizi 'Misliti, brzo i sporo' Kahneman nas vodi na putovanje koje će nam otkriti temelje funkcioniranja našega uma i objasniti način funkcioniranja dvaju sustava koji pokreću naše mišljenje i način na koji donosimo odluke. Sustav 1 je brz, intuitivan i emotivan dok je Sustav 2 sporiji, savjetodavniji, racionalniji, logičniji.
Kahneman razotkriva neobične sposobnosti brzog razmišljanja – ali i zablude i predrasude – te upozorava na velik utjecaj koji intuitivni dojmovi imaju na naše misli i izbore. Uloga optimizma pri otvaranju novoga posla, značaj dobrog predviđanja mogućih rizika kod kuće i na poslu, poteškoće u predviđanju što će nas usrećiti u budućnosti, iluzija stručnoga mišljenja – sve to moguće je razumjeti samo ako znamo kako dva sustava funkcioniraju zajedno prilikom oblikovanja naših procjena i donošenja odluka.
Uvlačeći čitatelja u živahan razgovor o načinu na koji razmišljamo, Kahneman otkriva gdje možemo, a gdje ne možemo vjerovati našoj intuiciji i kako se služiti dobrobitima sporog mišljenja. Nudeći nam praktične uvide u načine donošenja odluka u poslovnom okruženju i osobnom životu te nas upućujući kako možemo koristiti raznolike tehnike da bismo se obranili od mentalnih obrazaca koji nas dovode u nezgodne situacije.
Planetopija vam poklanja dva primjerka knjige 'Velika pitanja malih ljudi... i odgovori nekih jako pametnih ljudi', autorice Gemme Elwin Harris
Kako nastaju snovi? Postoje li izvanzemaljci? Zašto ne mogu sam sebe poškakljati? Tko je dao ime svim gradovima? Zašto su kolači tako fini? Zašto lavovi riču? Zašto kuhamo hranu? Zašto je more slano? Tko je Bog?
Dječja pitanja često nas ostave bez teksta. Ako ste ikada i znali odgovore, vrlo je vjerojatno da ste ih zaboravili ili se možete sjetiti samo napola uvjerljivih verzija. Zamislite da se u tom trenutku možete obratiti poznatom stručnjaku i zamoliti ga da odgovori umjesto vas, jednostavnim jezikom koji dijete može razumjeti.
Gemma Elwin Harris prikupila je na tisuće pitanja djece u vrtićima i školama u Velikoj Britaniji i zamolila stotinjak poznatih stručnjaka, da jednostavnim jezikom odgovore na njih.
Ovo je zabavna i mudra knjiga koja će vam biti od velike pomoći ako ste zbunjeni roditelj koji ne zna odgovoriti na pitanja koja vam djeca postavljaju ili ste znatiželjno dijete u potrazi za odgovorima na pitanja o svijetu, životu, svemiru i svemu što jest.
Dallas Records vam poklanja dva primjerka knjige 'Nick Cave - Kicking against the Pricks', autorice Amy Hanson
Knjiga 'Kicking Against The Pricks' kronika je različitih osobnosti i glazbenih krajobraza koje je Cave nastanio, uz komentare svih njegovih tema i utjecaja. Kroz njegove nezaboravne glazbene suradnje i neobične duete s Kylie Minogue, PJ Harvey, Shaneom McGowanom ili priznatu novelu 'And The Ass Saw The Angel', pojavljivanja na filmu, pisanje filmskih scenarija i glazbe za filmove te druge manje poznate aspekte njegove karijere. 'Kicking Against The Pricks' sveobuhvatna je i nezaobilazna knjiga koja nas vodi kroz radove Nicka Cavea, ali i njegovih apostola, članova The Bad Seedsa. 'Kicking Against Pricks' potvrda je kako su Nick Cave i The Bad Seeds nezaustavljiva i uvijek aktualna glazbena sila, a sam Cave pravi renesansni umjetnik 21. stoljeća.
Loreal vam poklanja jedan MIXA poklon paket
Osjetljiva koža tijela i lica problem je s kojim se žene danas sve češće susreću. Ona je kao i svaka druga, ali je i posebna. Njen prag tolerancije na unutarnje i vanjske faktore niži je no kod normalne kože. Osjetljiva koža može pretjerano reagirati na sve s čime dođe u dodir i što osjeti.
Zacrveni li se vaša koža na hladnoći, vjetru, kada ste emotivni ili pod stresom? Svrbi, pecka, zateže…? Uklanjanje šminke iznimno je bolan postupak koji iritira vašu kožu? Čak i umivanje običnom vodom može biti bolno za osobe koje imaju osjetljivu kožu. Na koži se pojavljuju ljuskice te lokalizirano ili globalno crvenilo…? Osjećate li kao da vam je koža za jedan broj premala? Ukoliko ste prepoznali neki od ovih simptoma, moguće je da imate osjetljivu kožu.
Obzirom da je osjetljiva koža posebna, ona treba i posebnu njegu. Ona zahtijeva da proizvodi koji se na njoj koriste budu izuzetno blagi, a učinkoviti te apsoutno sigurni.
Upravo takvu njegu nudi Mixa – novi brand na hrvatskom tržištu. Sve je počelo još davne 1924. godine u Francuskoj kada je u farmaceutskom mužaru stvorena prva Mixa formula za njegu kože. Mixa uskoro postaje prepoznata kao stručnjak za osjetljivu kožu, što ostaje sve do danas. Brandje to čija je misija ponuditi naprednu učinkovitost za osjetljivu kožu.Osjetljiva koža traži unaprijeđenu učinkovitost sa smanjenim rizikom pojave neugodnih reakcija. Svi Mixa aktivni sastojci znanstveno su testirani, ne iritiraju, a učinkovito obnavljaju, reguliraju i kozmetički djeluju na kožu. Filozofija optimalne tolerancije diktira nam da u doziranju i odabiru sastojaka budemo jako oprezni.
Nagradno pitanje potražite ovdje između 12 i 13 sati!
Imena dobitnika objavit ćemo u utorak, 3. studenog u jutarnjim satima.
Dobitnici prvog dana su:
Tamara Franjević (knjiga 'Misliti brzo i sporo' i L'Oreal Mixa poklona paket)
Sabina Sokač (Nescafe poklon paket, Avon make up set i knjiga 'Velika pitanja malih ljudi')
Arabela Novak-Đura (knjiga 'Nick Cave: Kicking Against The Pricks' i Dr. Hauschka kupka)
Goranka Hajdin Pribanić (knjiga 'Nick Cave: Kicking Against The Pricks' i DVD 'Hobit: Neočekivano putovanje')
Siniša Serdar (knjiga 'Velika pitanja malih ljudi' i DVD 'Hobit: Neočekivano putovanje')
Nagrade šaljemo poštom na kućnu adresu, u roku od dva tjedna.