DOBRODOŠLI U delvaux

Samo za odabrane: O ovim se torbama ne priča mnogo, a kupuju ih istinski poznavatelji mode

30.09.2023 u 17:30

Bionic
Reading

Ono najekskluzivnije u modnom svijetu nekako uspijeva proći ispod radara, ostajući poput najbolje čuvane tajne, luksuza rezerviranog samo za odabrane. Upravo je takav belgijski modni brend omiljen u krugovima slavnih i poznatih, ali i pripadnika kraljevske loze. Dobrodošli u svijet Delvauxa, svijet bezvremenske elegancije, neupitne kvalitete, tradicije duge dva stoljeća, zapravo mjesto na kojem je nastala prva moderna torbica

Na modnim pistama i u street styleu možda vladaju popularni modeli brendova Bottega Veneta, Miu Miu i Alaïa, vječne klasičarke kunu se u Dior i Chanel, a sve veći broj žena poseže i za modelima s potpisom The Rowa, Prade i Loro Piane. Međutim istinski poznavatelji modnog luksuza kriju dobro čuvanu tajnu – Delvaux.

Strastveni obožavatelji modne povijesti vjerojatno su upoznati s Delvauxom. Naime ova belgijska marka torbica, cijenjena zbog klasičnog dizajna i iznimne izrade, ima dugu povijest. Brend bogatog naslijeđa traje gotovo dva stoljeća i još uvijek je itekako snažan. Ne treba puno da postane jasno zašto su slavne osobe, uključujući Beyoncé, Lady Gagu i Rihannu, ali i belgijsku kraljevsku obitelj, opsjednute njime.

Brend luksuznih torbi za koji možda niste čuli – ali biste svakako trebali

U prekrasnom Delvauxovom butiku, smještenom u pariškom vrtu Jardin du Palais Royal, nalazi se stolac koji datira iz Francuske revolucije. Ipak, unatoč njegovoj impresivnoj povijesti i fascinantnom podrijetlu, lako biste ga mogli zamisliti u jednom od domova koje danas vidite u Architectural Digestu. To je dokaz dugovječnosti dobrog dizajna – i prikladan opis Delvauxa.

Ako niste upoznati s luksuznim belgijskim brendom, vrijeme je da to učinite. A jednom kada ga upoznate, složit ćete se – iako niste znali da vam je potreban u životu… sada tako žarko želite barem jedan njegov primjerak u ormaru.

U Bruxellesu 1829. godine, godinu prije nego što je Belgija proglasila neovisnost, mali butik kožne galanterije otvorio je Charles Delvaux. Pravi vizionar, Charles je predvidio revoluciju putovanja u Belgiji – do 1875. zemlja je imala najveću gustoću željezničkih mreža na svijetu.

Charles je prepoznao da bi žene tijekom putovanja željele držati svoje najdragocjenije stvari pored sebe – u to vrijeme vlakovi su imali različite odjeljke za putnike i prtljagu – pa je 1908. prijavio prvi patent za kožnu torbicu.

Tvrtka je počela postupno propadati početkom 20. stoljeća. Godine 1933. poljoprivredni inženjer bez iskustva u kožnoj galanteriji, Franz Schwennicke, preuzeo ju je od Edmonda Delvauxa, zadnjeg iz obiteljske loze. Zadržavši proizvodnju putne opreme, postupno je uveo za to vrijeme novi koncept - lansiranje sezonskih kolekcija - a taj se način i danas poštuje. Tako Delvaux kreira dvije kolekcije godišnje - proljeće/ljeto i jesen/zima. A svaka od njih donosi nove materijale i boje.

Povodom svjetske izložbe EXPO u Bruxellesu 1958., Delvaux je predstavio torbicu Le Brillant, čiji originalni dizajn potpisuje Paule Goethals. Proizvodi se i danas, a tada je brend prvi put kreirao proizvod koji prikazuje logo marke, u ovom slučaju kopču u obliku slova 'D'. Tako je 2017. godine nastala kolekcija od sedam minijaturnih verzija torbe Le Brillant, od kojih svaka predstavlja simbol Belgije, slaveći podrijetlo kuće.

Kada je Schwennicke umro, 1970., njegova supruga Solange usredotočila se na jačanje kreativnosti i međunarodno širenje. Lagani model torbice Le Pin uveden je da bi se zadovoljile potrebe novih generacija zaposlenih žena koje su tražile veće torbice za nošenje modnih dodataka i osobnih stvari.

Godine 1988. otvorena je druga radionica da bi se zadovoljila sve veća potražnja, ovaj put u Bourg-Argentalu u Francuskoj. Krajem 80-ih François Schwennicke, najstariji sin Franza i Solange, postao je izvršni predsjednik, a 1994. godine sjedište je vraćeno u Bruxelles, ovaj put u bivši arsenal belgijske vojske na Boulevardu Louis Schmidt. L'Arsenal je dizajnirao Henri van Dievoet, belgijski arhitekt snažno inspiriran secesijom. Važna, 180. obljetnica Delvauxa proslavljena je 2009. godine i ta je prekretnica postala naslov knjige Judah Hettie i Véronique Pouillard, ali i naslov izložbe u Muzeju mode u Antwerpenu.

Od 2011. hongkonška braća milijarderi Victor i William Fung, uz singapursku državnu investicijsku tvrtku Temasek, kontrolirali su Delvaux.

Delvaux
  • Delvaux
  • Delvaux
  • Delvaux
  • Delvaux
  • Delvaux
    +36
Delvaux Izvor: Promo fotografije / Autor: Promo

Richemont i Delvaux

Velika prekretnica dogodila se prije dvije godine, kada je Richemont kupio Delvaux. Kako je tada pisao Bloomberg, brend luksuznih kožnih torbica time se pridružio modnim markama Cartier i Dunhill, a ugovor je bio vrijedan oko 300 milijuna dolara. Richemont nije tada otkrio uvjete transakcije, ali taj je potez u skladu sa željom grupe za rastom u segmentu kožne galanterije, kako je u to vrijeme rekao Thomas Chauvet, analitičar Citigroupa, dodavši da je procijenjeni trošak posla mogao iznositi oko 250 milijuna eura.

Richemontova kupnja belgijskog nišnog proizvođača ručnih torbica za poznavatelje modne industrije bila je svojevrsno iznenađenje, pisao je BoF 2021. Ulagači su čekali da švicarski div za satove i nakit napravi iskorak kako bi ojačao svoj portfelj luksuza ili potpuno izađe iz te kategorije. Ali Delvaux, nekoć uspavani brend koji je otvorio desetke trgovina uglavnom u Aziji u desetljeću pod vlasništvom obitelji Fung, nije dovoljno velik da učini tu razliku, tvrdili su analitičari.

Richemont se od samog početka nije pretvarao govoreći da je njegova najnovija akvizicija transformativna. Tvrtka je u svom priopćenju rekla da ugovor neće imati 'financijskog utjecaja' u tekućoj fiskalnoj godini (Richemont je 2021. prijavio prihod od 13,1 milijardu eura - pad u odnosu na 14,2 eura u prethodnoj godini). Umjesto toga, Delvaux je dugoročna igra: pruža priliku Richemontu da se proširi i njeguje obećavajući brend s nadom da će jednog dana biti glavni konkurent na tržištu mekog luksuza (onog koji uključuje predmete kao što su kožni dodaci, torbe i dizajnerska odjeća), prema izvoru bliskom grupi.

Delvaux je pak u to vrijeme bio u žestokom usponu. Braća Fung pokrenula su ga unutar svog portfelja, First Heritage Brands, odabravši bivšeg zaposlenika LVMH-a Jean-Luca Loubiera za izvršnog direktora. Pod Loubierom, Delvaux se usredotočio na azijske potrošače, otvarajući desetke trgovina u Kini, Južnoj Koreji i Japanu, uz dijelove sjeverne Europe. U intervjuu za BoF 2019., Loubier je rekao da su se prihodi Delvauxa umnožili 10 puta od akvizicije 2011., a danas broji 50 trgovina diljem svijeta.

Najpoznatije Delvauxove torbe

Dosadašnje glavne linije ženskih torbi: Le Brillant (dizajnirana 1958.), Le Tempête (1967.), Le Madame (1977.) i Le Pin (1972.). Ostali dizajni uključuju Le Simplissime (1969.), Le Givry (1977.) i Le Louise (1973.). Godine 2014. dodana je linija muških torbi.

Ipak, Richemont očajnički treba imovinu koja mu može pomoći da održi korak s Keringom i LVMH-om, a Delvaux nije taj brend, rekao je Luca Solca, luksuzni analitičar u Bernsteinu. Grupa posjeduje mnoge od najvećih svjetskih tvrdih luksuznih robnih marki, uključujući Cartier, Piaget i Van Cleef & Arpels, kao i Yoox Net-a-Porter Group.

Iako su mnogi bili skeptični po pitanju Delvauxa kao Richemontovog sredstva za natjecanje u modi i prostoru torbica, a njegovi brendovi - uključujući Chloé i Alaïju - 'patuljasti' su u odnosu na Keringov Gucci ili LVMH-ove Louis Vuitton i Dior, činjenica je da je sve zvučnije ime u modnim krugovima.

Richemont je preuzeo Delvaux na njegovom vrhuncu. Prethodni vlasnici uspjeli su razviti marku, ali njezino povećanje u diva vrijednog milijardu dolara drugačiji je pothvat. Takav rast zahtijeva privlačenje tisuća novih kupaca na novim tržištima i značajna ulaganja u marketing.

Po pitanju izazova i prilika u grupi Richemont, Jean-Marc Loubier, CEO Delvauxa, kaže: 'Za mene je biti dio grupe velika prilika i omogućilo nam je to brži dolazak na Bliski istok. Prije deset godina prodaja tvrtke izvan Belgije bila je manja od tri posto, a danas je na oko 90 posto. Tako se tvrtka uvelike promijenila. Ne samo da smo ulagali u trgovine i tim, već smo također puno ulagali u radionice. Sada imamo tri radionice; jednu u Belgiji i dvije u Francuskoj, pa sve naše proizvode stvaramo unutar kuće.'

Jean-Marc Loubier i Christina Zeller

Postoji standardni argument, koji čak i početnici ističu, da u svijetu visokog stila modni dodaci, a ne odjeća, donose stvarnu zaradu luksuznim brendovima. I doista, često su najsnažnije profilirane i najprofitabilnije robne marke, povijesno gledano, čisti modni dodaci – pritom nam odmah na pamet padaju Louis Vuitton i Hermès.

A u Belgiji, ne u Francuskoj, nalazi se najcjenjenija od svih takvih modnih kuća. Od 2019. Delvaux doživljava pravu renesansu, a time je, uostalom, zapeo za oko i Richemontu. U siječnju te godine brend je otvorio veliki novi butik na jednom od najprestižnijih luksuznih uglova - Pete avenije i 59. ulice, uz pogled na Central Park, hotel Plaza i Bergdorf Goodman.

Dvoetažni butik odlikuju venecijanski parket, prilagođeno stubište i baršunasti salon na gornjoj razini s pogledom na park, uokviren starinskim lusterom iz flamanske crkve. Ovaj brend tako uspijeva uklopiti vrhunske slojeve: neobičan humor, novost i elegantnu te otkačenu nadrealističku kreativnost koja uvijek izaziva divljenje.

Dok su se mnogi visokoprofilni trgovci na malo povlačili iz izazovne maloprodajne arene, Delvaux je krenuo znatno drugačijim putom pod vodstvom Loubiera, predsjednika i izvršnog direktora Delvauxa, te njegove dinamične umjetničke direktorice, princeze Frédéric de Broglie, Christine Zeller.

Upravo Zeller predvodi kreativni naboj i oživljavanje brenda s gotovo četiri desetljeća iskustva u svijetu mode i luksuza. Počevši kao model za Chanel, Hermes i Ninu Ricci, prešla je na prodajnu stranu industrije s Dejacom i Lanvinom.

Godine 1990. započela je specijalizaciju u upravljanju linijama luksuznih kućnih dodataka kao što su Karl Lagerfeld, Christian Lacroix i Givenchy kao direktorica dodataka, preuzimajući punu odgovornost za više od 25 linija. Zeller je bio zadužena za cijeli operativni proces, od stvaranja i proizvodnje do distribucije prije nego što je 2011. započela raditi s Delvauxom, u kojem je 2015. postala i umjetnička direktorica.

Za nju je to bilo poprilično fascinantno i kreativno putovanje koje joj je dalo potpunu predodžbu o tome kako voditi i iskoristiti poznati brend. Prethodno se on u SAD-u prodavao isključivo u Barney'su, a vlastita trgovina u New Yorku predstavlja priliku da se Delvaux predstavi široj američkoj publici.

Zeller je osmislila novu viziju za brend, istovremeno prihvaćajući njegovo nasljeđe. Delvaux je najstarija modna kuća za proizvodnju luksuzne kožne robe na svijetu i službeni dobavljač belgijskog kraljevskog dvora od 1883. Malo je poznat detalj da je registracijom prvog patenta 1908. Delvaux postao izumiteljem moderne torbice.

Usprkos donedavno vladajućem trendu istaknutih logotipa, Delvaux je snažno osvojio tržište svojim nenametljivim i bezvremenski elegantnim torbama.

'Mislim da naša klijentela stvarno traži nešto skromno. Ne radi se o logotipu. Toliko dizajnerskih torbi ovih dana izgleda potpuno isto - isti oblik, isti materijal. Jedina razlika je logo i to je ono što ljudi najviše prepoznaju. Delvauxove torbe su drugačije. Ako prepoznajete neku od naših torbi, to je zapravo zato što ste već upoznati s brendom i onim što radimo, a ono što stvarno primjećujete su jedinstvena silueta te izvanredna kvaliteta i izrada', kaže Zeller.

Kada je 2011. došao na mjesto predsjednika i izvršnog direktora brend je ostvarivao samo tri posto svog prometa izvan Belgije, a sada je to došlo na gotovo 90 posto. Pokretač tog rasta je izvršni direktor Loubier s velikim iskustvom u industriji luksuza - bio je na rukovodećim pozicijama u LVMH-u prije nego što je 2021. postao izvršni direktor Delvauxa.

Zaslužan je za inovativne i strateške uvide te sposobnost pokretanja promjena i održivog razvoja uspješnom izvedbom i snažnim timskim duhom koji donosi vrijednost brendu i tvrtki.

Butici kao mjesto upoznavanja brenda

Godine 2014. Delvaux je otvorio svoje prve međunarodne vodeće butike u Parizu, Tokiju i Londonu. U 2018. otvoren je drugi butik u Londonu, u ulici Sloane, kao i prvi butik u Italiji, u Milanu.

U siječnju 2019. red je došao na vodeći američki dućan u New Yorku, na legendarnoj Petoj aveniji i uglu 59. ulice, u elegantnom Upper East Sideu na Manhattanu, s pogledom na Central Park. Butik se nalazi u zgradi Sherry-Netherland, na mjestu bivšeg A La Vieille Russie.

Nakon što ga je 2021. kupila Richemont grupa, Delvaux je ubrzao svoj rast na globalnoj razini, proširivši se prošle godine i na Bliski istok otvaranjem trgovine u Dubaiju. 'Razvoj je uvijek pitanje vremena i nešto što treba činiti korak po korak, a došli smo do točke u kojoj možemo dijeliti ono što radimo s Bliskim istokom. Dubai je vodeća točka za luksuz u regiji, pa ako negdje trebamo početi, ovo je najvažniji grad. Butik je vrlo upečatljiv, ali nije previše egocentričan. Kasnije će ga slijediti nove trgovine u Ujedinjenim Arapskim Emiratima i Saudijskoj Arabiji, ali za sada je ovo početak i za sada se pokazao prilično pozitivnim', rekao je Loubier prošle godine povodom otvorenja dućana na Bliskom istoku.

'Koncept naših trgovina je da nema zadanog koncepta. Svaki prostor je novo iskustvo i ne dupliciramo naše trgovine diljem svijeta, uvijek izmišljamo novi način. Dakle svaki je vrlo različit od drugog', istaknuo je Loubier.

'Naša maloprodajna mreža pokriva sva najbolja mjesta na svijetu. U New Yorku smo na Petoj aveniji, u Londonu smo u New Bond Street, uvijek smo u centru svakog grada u kojem se nalaze naše trgovine, a uz izvanrednu lokaciju, moramo imati i izvanredne trgovine', rekao je.

Kako Zeller vjeruje, prodajno mjesto brenda nudi trenutak otkrića, idealno okruženje za doživljaj kvalitete u svakom pogledu. 'Ova filozofija bavi se načinom na koji potrošači, prema Googleu, često pretražuju internet kako bi otkrili brend, ali zatim odlaze do maloprodajnih mjesta da bi ga iskusili iz prve ruke', kaže.

U New Yorku je Loubier koristio mramorne podove Gris des Ardennes, postavljene pored zida ukrašenog alatima za rezanje kože iz ateljea u Bruxellesu i dvorskim stolovima Emiela Verannemana. Izvorno spiralno stubište koje vodi do polukata renovirano je i prilagođeno bojama belgijske zastave na usponima, a besprijekorno obnovljena balustrada gleda ravno na izvanredan starinski središnji luster koji je nekoć osvjetljavao flamansku crkvu. U Milanu pak kupci otkrivaju zelenkasti mramor koji potječe iz obližnjih Alpa dok se prostor u New Yorku sastoji od elegantnih rasvjetnih tijela, zlatnih i srebrnih dodira te osjećaja suzdržane elegancije.

'Kada je Solange Schwennicke preuzela kormilo kuće u 70-ima, bila je jedna od prvih poslovnih žena svog vremena. Tijekom tog razdoblja Delvaux je postala modna kuća za neovisne žene, a koju je vodila neovisna žena sposobna razumjeti njihove želje. Delvaux je oduvijek razumio kako zadovoljiti stalno promjenjive potrebe žena, i to na takav način da odražava sofisticiranost i ženstvenost po kojima je kuća univerzalno poznata. Danas Delvaux nosi žena slobodnog duha, koja čini vlastite izbore i ne slijedi modne diktate, već vlastiti instinkt. Ona nije reklama brenda. Delvaux je brend za ženu kojoj brend ne treba', rekla je Zeller za Forbes još 2109.

Koristeći te uvide i znanje, Zeller i dizajnerski tim ostali su vjerni brendu istovremeno ubrizgavajući ažuriranu, relevantnu estetiku dizajna. Njezina filozofija je da ona 'nije zadužena za ponovno osmišljavanje modne kuće. Nikada se nisam smatrala dovoljno talentiranom da ponovno osmislim takav povijesni brend s jakim DNK-om. Ovdje sam samo kao instrument. Moja je uloga ostati vjerna bitnim vrijednostima Delvauxa. Imala sam sreće što sam naslijedila izvanrednu modnu marku i upravo ponovno izmišljam povijesni dizajn te dodajem suvremeni dizajn uz pomoć kreativnog studija.'

Rezultati su bili impresivni putovanjem Delvauxa od 100 posto belgijske tvrtke s 10 lokalnih butika u 2011. na 42 butika u svijetu u 2019., ali svaka lokacija 'ističe bezvremenost, autentičnost, izvanrednu kvalitetu s jedinstvenošću donošenja nečeg drugačijeg i odvažnog'.

'Prije deset godina tvrtka je bila vrlo mala, ali bio sam vrlo svjestan njenog potencijala. Imam puno iskustva u industriji luksuza i kada preuzmete novi zadatak, to iskustvo koristite kao stručnost, ali ne radite opet istu stvar. Uvijek se razvijate i gradite na onome što ste prije radili. Za mene je dovođenje brenda u Richemont bio način da budem okružen ljudima punim poštovanja i koji dugoročno razumiju što je brend. Na kušnji smo dugoročnog uspjeha, ali ne možemo samo ponavljati iste stvari, moramo se razvijati. Način na koji tretiram Delvaux je da ga vidim kao dijamant s mnogo aspekata. Za nas je ključno govoriti o tim različitim aspektima, a svi oni dolaze zajedno kao ovaj dijamant', rekao je Loubier prošle godine za Aeworld.

Elegancija, kvaliteta, ali i naslijeđe staro dva stoljeća

Već gotovo 200 godina ova belgijska modna kuća zalaže se za pedantnu izradu i beskompromisnu kvalitetu. Obrtnici – stručnjaci za obradu fine kože – ne izrađuju dodatke, oni izrađuju umjetnička djela. Ipak, usprkos svojoj slavnoj povijesti i naslijeđu, Delvaux je marka koja se prije koju godinu potpuno udomaćila u trendovskom svijetu. A u svom uvažavanju tradicije djeluje potpuno moderno.

Delvauxova estetika jednako je promišljena, pedantna i uzdignuta kao i izrada. Obratite pažnju, naprimjer, na torbe Tempête - stvorene 1967. - i danas su relevantne. Ili elegantni crossbody model Lingot, s prepoznatljivom kopčom u obliku slova 'D', inspiriran arhivskim dizajnom iz 1970-ih. Delvaux također izrađuje sitnu kožnu galanteriju, nakit po narudžbi i šalove. Od 1938. svaki novi model upisuje se u Zlatnu knjigu uz detaljan opis i ime dizajnera.

Detalji su suptilni, ali upečatljivi - boje blage, namjerno neusklađene, zatvarači inovativni. Za razliku od blještavih it torbi koje vrlo glasno i primjetno ostavljaju dojam, dizajni s Delvauxovim potpisom vrlo su tihi.

Christina Zeller o ideji 'it' torbe

'Mislim da mogu biti poprilično opasne za modnu kuću. To je brza pobjeda, ali ju je teško ponoviti. Pogledajte Fendi. Imali su takav hit s Baguetteom, ali su se mučili kako to pratiti. To je izazov za mnoge brendove. Zato smo uvijek bili vrlo oprezni u kontroli količine proizvoda koje proizvodimo i kada imamo dizajn za koji vidimo da ima potencijal za veliki uspjeh, pobrinemo se da ne preplavimo tržište. To je i način na koji iskazujemo poštovanje našim klijentima. Žele nešto izuzetno i jedinstveno. Ne žele vidjeti da netko drugi nosi njihovu torbu.'

Delvaux kao najstarija kuća luksuzne robe od fine kože je i službeni dobavljač belgijske kraljevske obitelji. Ali belgijski kraljevski članovi nisu sami u toj ljubavi prema modnom brendu - njegove torbe nosile su i Rihanna, Beyoncé i Naomi Campbell. Svaka od Delvauxovih torbica izrađena je u jednom od tri ateljea brenda u Belgiji i Francuskoj. Modeli nastaju u radionicama korištenjem kože iz najboljih francuskih i talijanskih štavionica, a izrađuju ih vješti majstori koristeći tradicionalne tehnike.

Izvanredna povijest Delvauxa dolazi s jednako izvanrednim arhivom. Povodom 190. obljetnice 2019., modna je kuća otvorila Musée Delvaux u svom sjedištu u četvrti Arsenal u Bruxellesu. Muzej nije samo dom jednokratnih kreacija napravljenih za članove kraljevske obitelji, već je i mjesto na kojem posjetitelji mogu saznati više o tri zamršeno povezane povijesti – povijesti Delvauxa, torbice i Belgije.

A upravo su vještina izrade, zanatstvo i naslijeđe ono što brend snažno njeguje i nastoji pod svaku cijenu zadržati.

'Više od očuvanja želimo razviti ove vještine. Zanatstvo je nešto što se razvija s vremenom jer ljudi mogu doći nama, ali obučavani su negdje drugdje te je potrebno određeno vrijeme da nauče Delvauxov način i razumiju naš duh. Kad ljudi dođu u našu tvrtku, kreću korak po korak da bi naučili sve što trebaju. To je dug proces. Imamo oko 400 ljudi koji rade u našim radionicama, a oni moraju razvijati svoje vještine i prihvatiti nove izazove. Kada lansiramo nove kolekcije ili nove varijacije na postojećim torbama, igramo se našom kreacijom i dizajnom pa se oni moraju razvijati s time. Ne želimo biti u modi, igramo se kreativnošću koja bi trebala biti dugotrajna. Na neki način smo vrlo moderna tvrtka jer sada svi pričaju o tome, a mi smo to uvijek radili!' objasnio je Loubier.

'Razvijamo dugotrajne proizvode, tako da su naše kolekcije više od novih kolekcija. Gradimo na našem uspjehu uzimajući klasike i kontinuirano ih razvijajući. Naprimjer, lansirali smo torbu Brillant 1958. na Svjetskoj izložbi u Bruxellesu. Ta torba je do danas naš najprodavaniji proizvod. Naši originalni dizajni stari su desetljećima, ali ih neprestano nadograđujemo i to naše proizvode čini dugotrajnim, ali i privlačnima za današnje klijente. Naravno, očekujete da torba bude funkcionalna, ali mi ispunjavamo i tu želju. Izazivamo tu želju i onda ljudi žude za njom i osjećaju potrebu imati je. Ali što je najvažnije, kad je nabave, čuvaju je jer znaju da će trajati i da se može prenositi generacijama. Naše su torbe suputnici za cijeli život. Želimo stvoriti zajednicu s našim klijentima i poželjeti im dobrodošlicu u svijet Delvauxa', otkriva.

'Tvrtka smo koja dizajnira, proizvodi i prodaje, tako da imamo kompletnu ponudu od 360 stupnjeva. A povrh svega, mi smo vrlo povijesna tvrtka. Ali nismo muzej. Moramo biti aktualni i relevantni i moramo pozvati klijente da razviju interes za to odakle dolazimo, ali i da razumiju tko smo danas. Da bismo to učinili, moramo biti aktualni, ali i klasični. Ova ravnoteža znači da uvijek idemo naprijed i to je ono što radimo. Imamo puno toga podijeliti jer smo najstarija tvrtka luksuzne torbe na svijetu. Ali ako se samo temeljite na svojoj prošlosti, to je kao da čitate povijesnu knjigu. Stoga je tajna za tvrtku poput naše uvijek uravnotežiti ove povijesne elemente s aktualnošću i relevantnošću današnjice', kaže Loubier.

'Belgija je zemlja radikalne mode i velike povijesti. Tako da u našim kolekcijama uvijek postoji ova mjera toplog i hladnog - ozbiljno, ali nasmijano. Nismo u modi, ali se igramo modom. Nismo ni konzervativni, mi smo klasični. Klasično znači ono što vam omogućuje da se dugoročno izrazite. To vam omogućuje da prigrlite kreativnost', zaključuje Loubier.

'Ako pogledate brendove koji dolaze iz Belgije, nikad se ne pokušavaju svidjeti svima. Dries Van Noten ima jedinstvenu viziju - ili vam se sviđa ili ne - ali ona je 100 posto njegova. Najgore je kad brendovi probaju malo ovoga, mrvicu onoga... Potreban vam je stav', rekla je svojevremeno Zeller.

Delvaux je brend pun divnih paradoksa, a upravo to podiže uzbuđenje. 'To je dijalog između prošlosti i budućnosti. Savoir faire i tradicija su u redu, ali vas neće dočekati u sljedećem stoljeću', zaključuje Zeller, a s Loubierom ima itekako uspješan plan za osvajanje tržišta i ormara ljubitelja istinske elegancije, tihe profinjenosti i vječnog dizajna.