NEPRIHVATLJIVO I UVREDLJIVO

Dieselovi plakati zabranjeni zbog provokativnog sadržaja

01.07.2010 u 07:23

Bionic
Reading

Provokacija je u svijetu marketinga postala uobičajena stvar, no čini se da maštoviti oglašivači još nisu iscrpili maštu. Deisel je svojom reklamom otišao korak dalje i zaradio zabranu

Modna kuća trendi odjeće Diesel svojom je novom kampanjom 'Be stupid' hrabro zaigrala na kartu provokacije i otišla korak dalje od uobičajenih golišavih ljepotica. Zbog plakata kojima reklamiraju novu kolekciju u Velikoj Britaniji zaradili su zabranu oglašavanja jer je Advertisnig Standard Authority, zadužen za ćudoređe u svijetu reklama, zaključio je da su njihova dva plakata suviše provokativna.

Riječ je o dvije sporne fotografije uz slogan kampanje 'Smart may have the brains, but stupid has the balls. Be stupid'. Na jednom od plakata prikazana je manekenka u bikiniju kako fotografira svoje međunožje dok je u pozadini promatra lav, a na drugom plakatu vidi se žena kako stoji na ljestvama zadignute majice i pokazuje grudi nadzornoj kameri.

Iako ni na jednoj od fotografija nije eksplicitno prikazana golotinja, cenzori iz agencije Advertisnig Standard Authority zabranili su promotivne plakate uz objašnjenje da promiču neprihvatljivo ponašanje i neznanje te da su uvredljivi za većinu odraslih, a sasvim neprihvatljivi za djecu.

Braneći se pred cenzorima, iz Diesela su pojasnili kako je na plakatima 'prikazana izrazito jaka i neočekivana slika ženstvenosti' te da verzija s nadzornom kamerom upozorava na 'društvenu preokupiranost nadzornim kamerama'.