H&M s uzbuđenjem je najavio jednu od svojih sljedećih dizajnerskih suradnji, sa kreativnim direktorom brendova Diesel i Y/Project
Glenn Martens, dizajner rođen u Belgiji poznat je po testiranju granica između ulične i visoke mode, a svoju kreativnu viziju sada će unijeti u kolekciju za H&M, namijenjenu novoj sezoni jesen/zima 2025. godine.
H&M je lansirao svoju prvu dizajnersku kolekciju s Karlom Lagerfeldom, tadašnjim kreativnim direktorom Chanela, 2004. Inicijativa je bila revolucionarna za modnu industriju učinivši dostupnom modu nekih najvećih svjetskih dizajnera i brendova i učvrstivši načelo da izvrstan dizajn nadilazi cijenu.
Tijekom proteklih 20 godina H&M se udružio s nekim od najvećih imena u industriji i svaka je suradnja bila jedinstvena, odgovarajući na vrijednosti i načela gostujućih dizajnera.
'Naš je cilj bio predstaviti svijet mode potrošačima diljem svijeta, istovremeno prikazujući našu povezanost sa snažnim, promišljenim i originalnim dizajnom. Povezuje se s temeljnim etosom H&M-a: da kvaliteta i kreativnost trebaju biti dostupni svima', izjavila je Ann-Sofie Johansson, kreativna savjetnica H&M-a.
Prethodne dizajnerske suradnje H&M-a
- Karl Lagerfeld (2004)
- Stella McCartney (2005)
- Viktor & Rolf (2006)
- Roberto Cavalli (2007)
- Comme des Garçons by Rei Kawakubo (2008)
- Matthew Williamson (proljeće 2009)
- Jimmy Choo (jesen 2009.)
- Sonia Rykiel (proljeće 2010.)
- Lanvin (jesen 2010)
- Versace (2011)
- Marni (proljeće 2012)
- Maison Martin Margiela, (jesen 2012)
- Isabel Marant (2013)
- Alexander Wang (2014)
- Balmain (2015)
- KENZO (2016)
- Erdem (2017 )
- Moschino (2018)
- Giambattista Valli (2019)
- Simone Rocha (2021)
- Mugler (proljeće 2023)
- Rabanne (jesen 2023)