Moda nikada nije bila razigranija, šarenija i maštovitija, no samo ako nosite broj 36 ili 38. Nažalost, moda je još uvijek prema većim brojevima bezrazložno nemilosrdna namećući ženama punije građe i onima bujnih oblina modele koji im uopće ne stoje. No čini se kako bi se to na sreću vrlo brzo moglo promijeniti
Dame koje nose konfekcijski broj 42, 44 i 46 zbog stalne potrage za odjevnim komadom koji im pristaje postale su prave modne stručnjakinje i vješte u prebiranju krpica u dućanima high street mode. A postavlja se pitanje zašto je to tako. Kako piše Daily Mail, mnogi modni brendovi jednostavno ne nude prikladne odjevne predmete za žene punije građe i naglašenih oblina te su one s vremenom postale pravi eksperti.
Gotovo svaka žena punije građe priznat će kako je već iscrpljena od potrage za dobro krojenim trapericama, haljinom sa širim rukavima, kaputom koji je lagano strukiran ili pak čizmama koje nisu preuske. A upravo to pokušava ispraviti dizajnerski duo Clements Ribeiro, supružnici Suzanne Clements i Inacio Ribeiro, svojom kolekcijom koja je nedvojbeno seksi i vrlo moderna te nosiva u svim veličinama. Svoju novu kolekciju za žene bujnijih oblina dizajnirali su u suradnji s Evansom, modnim brendom čija je odjeća namijenjena punijim ženama.
Jedna od najvećih obožavateljica ovog modnog brenda je pjevačica Adele koja se ponosi svojim oblinama. Tako je Adele za svoj prošlogodišnji nastup u Albert Hallu odjenula upravo crnu haljinicu s dizajnerskim potpisom Clements Ribeiro, a već se i opskrbila novom kolekcijom za jesen/zimu nastalu u suradnji s Evansom, čije modele je odjenula na dodjeli Grammyja i Brit Awardsa.
'Adele je sve ono što možete zamisliti. Ona je prava muza jer nije žena koja želi pristati na nerealne standarde. Ona je velika, visoka djevojka, no zna to dobro nositi i izgledati fantastično', kazao je Inacio Ribeiro. U svojoj novoj kolekciji Clements Ribeiro 'prekršili' su sva uvriježena pravila za veće konfekcijske brojeve - horizontalne pruge, print, kombinacije jakih kontrastnih boja, falde, sjajne i prozirne materijale te materijale koji privlače pozornost.
'Razmotrili smo sva ta pravila i onda ih odlučili prekršiti', rekla je Suzanne Clements dodajući kako je nije strah neuspjeha. 'Želimo pokazati kako su žene s oblinama lijepe i živahne te da vole modu. To nikada ne treba zaboraviti.'