Sinovi slavnih roditelja u ulozi modela
Izvor: Profimedia / Autor: Tportal.hr/Mihaela Maras
Sinovi slavnih roditelja u ulozi modela
Izvor: Profimedia / Autor: Tportal.hr/Mihaela Maras
Vruć trend u svijetu mode? Djeca slavnih roditelja koja poziraju ispred kamera. Slavne kćeri već su doživjele i osjetile modni i medijski bum, a sada im se pridružuje braća u haranju pistama i modnim kampanjama
Za velike modne kampanje i hodanje po pistama modnih prijestolnica svjetski dizajneri sve češće biraju djecu slavnih imena iz glazbene i filmske industrije. Trend angažiranja djece poznatih roditelja potez je za kojim poseže sve više brendova u nemilosrdnoj modnoj borbi.
Kao najnovije ime u svijetu modela pojavio se sin slavne plavuše i borkinje za prava životinja Pamele Anderson. Riječ je o 18-godišnjem Dylanu Leeju - sinu Pamele Anderson i glazbenika Tommyja Leeja. Modna kuća Saint Laurent nedavno je odabrala upravo njega za prezentiranje jesenske kolekcije u Los Angelesu. Osamnaestogodišnji Dylan Lee svojom je pojavom zabljesnuo u crno-bijelom videu pod budnim okom novog kreativnog direktora brenda Saint Laurent Hedija Slimanea. U tom videu mlađahni Dylan pokazao je i glazbeni i talent za posao modela.
Sin slavnog oskarovca Seana Penna također nije odolio svijetu mode. Kao zaštitno lice talijanskog modnog brenda Fay 22-godišnji Hopper Jack Penn našao se u društvu sestre predstavljajući kolekciju za nadolazeću sezonu. U kampanji inspiriranoj pustinjskim krajolikom Palm Springsa, Hopper Jack Penn odlično se snašao što potvrđuju brojni vizuali kampanje nastali pred objektivom fotografa Michelangela di Battiste
Poput slavnog oca, sin Clinta Eastwooda također se otisnuo u glumačke vode koje paralelno zamjenjuje modnim. Perspektivni Scott Eastwood dosad se kao zaštitno lice pojavio u kampanji Hugo Bossa i luksuznog švicarskog brenda Davidoff u kojoj je promovirao parfem Cool Water. U najnovijem modnom angažmanu pojavljuje se kao zaštitno lice kampanje za novu kolekciju naočala brenda Persol
Većina sinova slavnih roditelja predstavlja muške kolekcije proizvoda, no sin Willa Smitha Jaden Smith nedavno je osvanuo kao jedno od zaštitnih lica ženske kolekcije Louisa Vuittona. Nicolas Ghesquière kao kreativni direktor modne kuće novo zaštitno lice ženske kolekcije objavio je na Instagramu. U objavljenim fotografijama nove kampanje, Jaden je nosio kožnu jaknu uz dodatak suknje. Ovakav izgled nimalo nije stran sinu slavnog glumca koji je ovim angažmanom ponovno popularizirao pitanje spolne/rodne transcendencije.
Netom nakon navršenih 18 godina, sin Judea Lawa iz braka s dizajnericom Sadie Frost svoj put prema svjetskoj popularnosti započeo je modnim koracima. Samo godinu dana nakon debitiranja na modnim pistama, Rafferty Law postao je zaštitno lice luksuznog brenda nakita Effra London. Odjeven u jeans komade i pozama pravoga modela, Rafferty se pokazao kao odličan izbor zaštitnog lica brenda.
Sin terminatora Arnolda Schwarzenegera, za razliku od oca, odlučio je graditi modnu karijeru pojavivši se u novoj kampanji sunčanih Toma Forda u društvu popularne djevojke Gigi Hadid. Dvadesetogodišnji Patrick Schwarzeneger tako se premijerno predstavio u ulozi modela, a sudeći po dobro odrađenom poslu, zasigurno ćemo ga viđati sve češće.
Sinovi slavne dizajnerice Victorije Beckham i nogometaša Davida Beckhama polako ali sigurno osvajaju modni svijet. Mlađahni Romeo Beckham tako je krasio kampanju britanskog brenda Burberry, najstariji Brooklyn kao zaštitno lice krasio kampanju poljskog brenda Reserved. Mladi Brooklyn išao je korak dalje; nedavno se našao u ulozi fotografa nove modne kampanje brenda Burberry
Vojsku sinova slavnih roditelja u ulozi modela čine još neka imena. Sin Piercea Brosnana s nepunih 17 godina već neko vrijeme ne prestaje oduševljavati modnu struku. Nakon što se nedavno našao u reklamnoj kampanji Saint Laurenta, mlađahni Dylan Brosnan sada ukrašava proljetnu kampanju britanskog brenda Burberry. Zbog izrazite visine, specifičnih pjegica i strukture jagodica, u kratkom je roku postao traženo lice za koje se otimaju svjetske modne kuće.
U reklamnoj kampanji Saint Laurenta Dylanu Brosnanu pridružili su se i sinovi Vala Kilmera i Garyja Oldmana. Ova zvjezdana postava djece slavnih glumaca, osim što krasi sve više kampanja, iskače i na brojnim modnim revijama.
Opsežnom popisu imena slavne djece u svijetu mode, pridružuje se i sin Oskarovca Daniela Day-Lewisa. Dvadesetogodišnji Gabriel-Kane prodorno plavih očiju i s mnoštvo tetovaža, u kratkom roku postao je traženo ime u modnoj industriji. Prošle godine, Gabriel- kane krasio je reklamnu kampanju Calvina Kleina u kojoj je predstavljao jesensko-zimsku kolekciju.