NAGRADNI PROGRAM

Do Miles & More milja odsad i preko Germanwingsa

01.09.2010 u 10:08

Bionic
Reading

Od 1. rujna članovi Miles & More kluba će biti u mogućnosti skupljati nagradne milje na letovima Germanwings i koristiti Lufthansine salone. Tješnja suradnja između Lufthanse i Germanwingsa te sveobuhvatni paket mjera omogućit će putnicima obiju kompanija dodatne pogodnosti

Počevši od 1. rujna 2010., članovi Miles & More kluba bit će u mogućnosti ne samo mijenjati sakupljene milje na svim Germanwings letovima, nego i skupljati dodatne nagradne milje. Dakle, ista fiksna kilometraža koja se trenutno koristi za pojedine rezervacije klasa za članove Miles & More kluba na svim letovima Lufthanse primjenjivat će se i na letovima Germanwingsa.

Tako će, primjerice, za letove unutar Njemačke članovi Miles & More kluba imati mogućnost steći i do 1.000 nagradnih milja, dok će oni koje lete izvan svoje države prema Germanwingsovim odredištima diljem Europe moći steći i do 1.250 nagradnih milja. Od prosinca 2009. godine članovi Miles & More kluba imaju mogućnost iskoristiti osvojene milje za neke od letova iz mreže Germanwingsa pa tako za skupljenih 30.000 milja mogu poletjeti na neku od europskih destinacija, dok će im skupljenih 25.000 milja omogućiti let unutar zemlje. Osim toga, putnici s Miles & More HON Circle ili Senator statusom koji lete preko Germanwingsa, imaju mogućnost koristiti Lufthansine poslovne i senator salone u Njemačkoj.

Boomerang club, Germanwingsov program nagrađivanja putnika nastavit će postojati neovisno o ovom Miles & More partnerstvu. Prije svakog će leta putnici koji posjeduju i Miles & More i Boomerang Club karticu imati priliku izabrati program nagrađivanja putnika u kojem žele skupljati milje. Dodatne informacije dostupne su na www.miles-and-more.com ili www.germanwings.com.

Od početka 2011. godine kreće sljedeća faza suradnje u kojoj će biti dostupne međulinijske, kombinirane karte za letove Lufthanse i Germanwingsa. U praksi, ova suradnja omogućava rezervaciju i prodaju kombiniranih karata ovih zrakoplovnih prijevoznika u putničkim agencijama ili na Lufthansinim prodajnim mjestima. Tako će, zahvaljujući mogućnosti kupovine kombinirane karte u samo jednoj transakciji i kod samo jednog izvora, putnici obiju kompanija profitirati. Naime, povećana fleksibilnost olakšava putnicima sklapanje putničkih aranžmana i štedi njihovo vrijeme i trud. S početkom 2011. godine, Lufthansa i Germanwings planiraju suradnju i u segmentu korporativnih putovanja, što proširuje koristi njihovog partnerstva i na njihove korporativne klijente.