Premda se fokus proizvođača i potrošača sve više pomiče na alternativno pogonjene automobile, posebice one s elektromotorima, to ne znači da je dobri stari motor s unutarnjim sagorijevanjem rekao svoju posljednju riječ
Prostora za unapređenja još uvijek ima, a Mercedes svojom novom generacijom jedinica V6 i V8, koje će se premijerno naći pod poklopcima S i CL-klase ove jeseni, pokazuje kako povećati snagu i iskoristivost uz sniženu potrošnju.
Novi 3.5-litreni V6 kao i 4.7-litreni V8 okoristili su se istim tipom piezo-električnih ubrizgivača goriva kojim se koriste i dizelske common-rail jedinice njemačkog proizvođača. Osim što osiguravaju preciznije ubrizgavanje goriva, ovi injektori, također, imaju efekt hlađenja prilikom punjenja čime posredno nude mogućnost turbopunjenja pod većim pritiskom.
Rezultat je veća snaga i niža potrošnja te potpunije sagorijevanje goriva. Novi atmosferski V6 razvija 306 KS i 370 Nm okretnog momenta, a prethodnik iz istog obujma uspijevao je izvući 272 KS i 350 Nm.
Ovim motorom S-klasa na 100 kilometara troši 7,6 litara goriva, tvrde u Mercedesu, što je 14 posto manje od prethodnika.
Novi V8, unatoč tome što mu je zapremnina 15 posto manja, pomoću para turbopunjača razvija 435 Ks i 700 Nm od 1.800 do 3.500 o/min. Pod poklopcem CL-a, ovaj će motor trošiti 9,5 litara goriva na 100 kilometara u kombiniranom europskom ciklusu, a postojeći CL500 za isto troši 12,3 litara.