Dolce e Gabbana
Izvor: Reuters / Autor: Reuters
Dolce e Gabbana
Izvor: Reuters / Autor: Reuters
NOSTALGIČNA RAZGLEDNICA
Proljetno-ljetna kolekcija s potpisom talijanskog modnog dvojca Dolce&Gabbana bajkovita je posveta ljepotama Italije, a na pisti su manekenke snimale selfieje, objavljujući ih uz hashtag #ItaliaisLOVE (Italija je ljubav)
Pomoću gotovo 90 različitih lookova Dolce&Gabbana predstavili su novu kolekciju za iduću godinu, a šarena i nostalgična modna razglednica kao da dolazi iz 50-ih godina prošlog stoljeća.
Dekoracije na odjeći, torbama i cipelama slave prepoznatljive talijanske vizure, a s minihaljina vrište pozdravi s Caprija, iz Amalfija, Tarormine, Rima, Portofina, Venecije… Osim poznatih turističkih atrakcija, njihove kreacije krase aplikacije limuna, cvijeća, ali i medaljona s likom Djevice Marije...
Umjesto Sicilije, vječne inspiracije slavnom modnom dvojcu, ove godine za to je poslužila cijela Čizma, a odlučili su se za ne baš suptilan način iskazivanja ljubavi prema domovini.
'Imamo dućane u St. Peterburgu i Rio de Janeiru i posvuda su svi ludi za Italijom', rekao je Gabbana nakon revije. Kao inspiracija za ovu kolekciju poslužila im je knjiga o talijanskoj modi nakon Drugog svjetskog rata, kad su krojači ukrašavali jednostavne tkanine slikama ili vezom. To je bio početak talijanske modne industrije koja je u to doba bila puno manje skuplja od one francuske.
No cijene kreacija talijanskih dizajnera, uključujući one Dolce&Gabbane, odavno su postale ravne francuskima. Ova je modna kuća u prošloj godini zabilježila prodaju u vrijednosti od milijardu eura, a zanimljivo je da je brend jedan od rijetkih koji je još uvijek u privatnom vlasništvu.
'Problem s modom je taj što su danas vlasnici većine brendova moćne grupacije, a oni tako gube dušu. To više nisu modni dizajneri i to je jedina istina', rekao je Stefano Gabbana, dodajući da oni ne rade tako, već se trude ispričati priču, a njihova nova priča je dirljiva posveta bajkovitoj poslijeratnoj talijanskoj modi i neizmjernoj ljubavi prema Italiji.