Kako bi otkrili preferencije javnosti robna marka Axe provela je u Velikoj Britaniji istraživanje o idealnom mjestu za flert. Začudo, uobičajeno rezervirani Britanci prije su spremniji prići suprotnom spolu kod fotokopirnog aparata nego uz piće.
Naime, 37 posto Britanaca koristi radno mjesto za koketiranje u usporedbi sa samo njih 25 posto koji šalju ljubavne signale u barovima i klubovima. No, čini se da nas strelica privlačnost može pogoditi bilo gdje;
Top 5 vrućih mjesta za flert
Posao – 37%
Bar ili Klub – 25%
Supermarket – 10%
Ulica – 8%
Javni prijevoz – 4%
Flert je intenzivnije oružje ljubavi kod muškaraca (koji to čine 348 puta godišnje) nego kod žena (koje su izjavile da flertuju svaki drugi dan). Stoga su stručnjaci Axe “Instituta za privlačnost “ opet stvorili uzbudljiv miris koji neodoljivo djeluje na žene, ali po prvi prvi puta u Axe povijesti i miris koji isto tako moćno djeluje i na muškarce. Axe Anarchy FOR HIM i Axe Anarchy FOR HER dezodoransi oslobađaju kaos pružajući Axe efekt I ženama! Anarchy “FOR HIM” dovodi cure do ludila sa svojim senzualnim voćnim i drvenastim notama.
Miris šipka jabuke i borovnice donose svježinu dok blage note ljubičica, kadulje, i lavande dodaju oštrinu i stvaraju topli miris. Anarchy FOR HER se savršeno nadopunjava s muškom varijantom te će muškarce dovesti do strastvenog iskušenja sa svojim voćnim, cvjetnim i drvenastim notama. Vibrantna šarena mješavina sočnog voća stvara zanimljiv sklad, dok note drva, mošusa i vanilije daju mirisu potpunu sočnost.
Posjetite Facebook AxeHrvatska za više informacija