DODIJELJENE NAGRADE

Ella Dvornik proglašena najboljom influencericom na blogerskoj sceni

15.11.2017 u 10:39

Bionic
Reading

Na drugoj po redu konferenciji Diablog, održana je i dodjela nagrada najboljim blogerima u kategorijama gastro, ljepota, moda i putovanja, kao i najboljim brendovima i najinfluenceru. Ella Dvornik o nagradi je saznala u rodilištu, gdje je prije tri dana rodila djevojčicu Balie Dee

U drugom istraživanju, o stanju hrvatske blogerske scene, a koji je provela agencija Dialog komunikacije, blogeri su svojim glasovima odlučili tko su najbolji u kategorijama gastro, ljepota, moda i putovanja, a odabrani su i najbolji brendovi kao i najinfluencer.

Ella Dvornik
  • Ella Dvornik
  • Ella Dvornik
  • Ella Dvornik
  • Ella Dvornik
  • Ella Dvornik
    +35
Ella Dvornik Izvor: Cropix / Autor: Neja Markicevic / CROPIX

Najbolja gastro blogerica je Sanja Mijac s bloga Domaćica. U kategoriji ljepota nagradu je odnjela Maruša Plenković s bloga Beautyblogette, u kategoriji moda Matea Frajsberger s bloga Click4Chic, a u kategoriji putovanja Ella Dvornik i njezin blog I am Ella.

Osim najboljih blogera, odabrani su i najbolji brendovi za 2017. godinu, a to su ove godine Avon, Dukat i Essence.

DIABLOG svi nagrađeni
  • Marina Čulić Fischer i Gorazd Jurkovič
  • Matea Frajsberger i Lucija Josipović
  • Sanja Mijac i Elena Wolsperger
Dodjela Diablog nagrada Izvor: Promo fotografije / Autor: Sinisa Sunara

Na jučerašnjem drugom izdanju konferencije Diablog predstavljeni su i rezultati prvog lokalnog istraživanja o influencerima, koji su za najbolju influencericu odabrali Ellu Dvornik, dok je u kategoriji brendova najviše glasova dobio  adidas.

Istraživanjem se pokazalo i kako većina influencera svoj online kanal doživljava kao posao (52,4%) i svi od njega zarađuju, te ih za razliku od blogera prate i muškarci i žene. Objavljuju više postova na svojim online kanalima (više od 15 mjesečno), te ih većina objavljuje sadržaj na hrvatskom i na engleskom jeziku (76,2%). Više od trećine ispitanika (35%) kontinuirano surađuje s dva do tri brenda, a zarađuju više od 7.500 kuna mjesečno (30%).

Brendovima su poručili da bi trebali izdvajati veće budžete za influencers marketing i da pažljivo biraju suradnike, jer su po njihovom mišljenju najveći problemi u industriji kupljeni pratitelji i neselektirani sadržaj.