Jedan od najpopularnijih američkih sportskih modela, Ford Mustang, postaje svjetski model baš poput Focusa, no s jednom lošom viješću za Amerikance
S ove strane Velike bare, naime, Mustang će se nuditi s novim 2.3-litrenim turbopunjenim benzincem koji u SAD-u nije dostupan niti kao opcija. Ovaj je motor derivat dvolitrenog Ecoboosta koji pogoni novi Focus RS.
Motoru je povećana zapremnina te bi trebao razvijati 50-ak KS više, što znači oko 300 KS. Isti motor vozit će i novu generaciju Focus RS-a.
Značajka ovog motora jest i da troši manje goriva od standardne V6-ice i V8-ice te težinom manje opterećuje prednju osovinu zbog čega bi Mustang s njime pod poklopcem trebao vozaču osiguravati još bolje vozne osobine.
Manja zapremnina i potrošnja također znače da Mustang neće biti preskup za registriranje zbog čega bismo ih čak mogli vidjeti i na domaćim prometnicama.