NE OPTEREĆUJU SE

Evo kad se žene osjećaju sigurno u bikiniju

27.06.2013 u 09:37

Bionic
Reading

U britanskom istraživanju sudjelovalo je 2000 osoba, a stručnjake je iznenadilo što mlađe žene nisu toliko sigurne u svoj izgled kao one nekoliko desetljeća starije

Dok su mlađe, žene su previše opterećene izgledom i boje se da na plaži ne izgledaju dobro te svoje bikinije nose sa strahom. Najnovije istraživanje otkriva da se sve to mijenja kada žena napuni 59. godinu. Tada se, naime, osjeća sigurno u bikiniju i ne opterećuje se ničime!

Šest od deset žena izjavilo je kako su puno sigurnije u sebe otkad su napunile pedesete godine, a dodale su i kako su u 59. spoznale da se baš dobro osjećaju u ljetnoj odjeći. Takva otkrića već su neko vrijeme vidljiva kod poznatih dama poput 62-godišnje glumice Helen Mirren i bivše manekenke, 59-godišnje Christie Brinkley. Sve one izgledaju odlično s obzirom na svoju dob te pokazuju ženama da je danas moguće lijepo starjeti te se i u šezdesetima osjećati ženstveno.

U britanskom istraživanju sudjelovalo je 2000 osoba, a stručnjake je iznenadilo što mlađe žene nisu toliko sigurne u svoj izgled kao one nekoliko desetljeća starije. Primjerice, tek jedna od pet ispitanica u dobi od 18 do 34 godine izjavila je da je sigurna u svoj izgled, posebno tijekom ljetnih mjeseci kada se nosi lakša odjeća i bikiniji koji puno otkrivaju.

Trećina starijih ispitanica priznala je kako im je samopouzdanje s godinama raslo, posebno po pitanju izgleda. Iako su svjesne da im tijela nisu više mlada, ipak smatraju da dobro izgledaju i više se ne opterećuju drugima i njihovim mišljenjima – jednostavno uživaju! Usto, žene s godinama postaju sve bolje i u odabiru bikinija pa znaju odabrati točno onaj koji im najbolje pristaje.

A što je s muškarcima? Oni se u ljetnim mjesecima najbolje osjećaju u dobi od 45 godina, barem ih je većina tako izjavila. Tijekom srednjih četrdesetih zadovoljni su svojim izgledom u kupaćim gaćicama, ali već u pedesetima sumnjaju u sebe. 'Čini se da s godinama život za žene postaje ljepši jer odbacuju društvene stege i zločeste komentare te se konačno počinju dobro osjećati u vlastitoj koži', zaključila je Helen Gunter, glasnogovornica tvrtke TK Maxx koja i stoji iza zanimljivog istraživanja.