Nakon što smo se nagledali špijunskih fotografija i naslušali priča o Ferrariju 599 GTO, došlo je vrijeme da ga talijanski proizvođač s propetim konjićem i službeno predstavi prije svjetske premijere u Pekingu koncem travnja
Ferrari 599 GTO bit će najbrži cestovni model u ponudi, brži čak i od legendarnog Enza. Najžešći komercijalni Fiorano pogoni Enzov modificirani šestolitreni motor V12 koji razvija 670 KS pri 8.250 o/min i 620 Nm pri 6.500 o/min. Premda je 50 KS snažniji od inačice u standardnom Fioranu, novi motor troši i emitira manje – 17,5 litara na stotinu kilometara i 411 grama CO2 po kilometru.
Ferrari tvrdi da pomoću šesterobrzinskog sekvencijalnog mjenjača 599 GTO do stotke stiže za 3,35 sekundi te juri maksimalnih 335 km/h. Mnogo važniji podatak od ovog jest taj da je automobil odradio testnu stazu Fiorano za svega 1,24 minute, odnosno čitavu sekundu brže od Enza što ga i čini najbržim Ferrarijevim komercijalnim automobilom.
Ostale preinake u odnosu na standardni Fiorano odnose se na opsežnu uporabu kompozitnih materijala koji su masu spustili na 1.495 kilograma, modificiran je ovjes novim amortizerima i stabilizatorima, a uz unaprijeđenu aerodinamiku koja se brine da ne poleti, dobio je i set keramičkih kočnica sa 599XX-a koje ga sa 100 km/h zaustavljaju za svega 32,5 metra.
Svega 599 primjeraka bit će proizvedeno i prodano odabranoj klijenteli po očekivanoj cijeni od 267.000 eura.